Sliznice je nízko a mám tehu příznaky

andyna1
8. led 2013

Dobrý den,
jsem tady úplně nová, vlastně z důvodu hledání odpovědi nebo někoho komu se stalo něco podobného.
Mám od půlky prosince veškeré těhotenské příznaky, podle kalkulačky kterou jsem našla na internetu by teď mělo jít o sedmý týden těhotenství. Test dělaný 20.12. vyšel negativně, od té doby jsem další nezkoušela. Ale 3.1. jsem byla u lékařky a ta mi řekla že mám přijít za dva týdny že mám sliznici nízko. Nevím zda je možné aby v 6. týdnu nebylo na ultrazvuku nic vidět, před půl rokem jsem potratila a tak se bojím, že to těhotenství není, ale je mi dost často špatně, prsa bolí, sice už ne tolik jako před dvěma týdny ale pořád jsou naběhlá,dokonce pokud vyvinu větší tlak ukáže se kapka mleziva, přibrala sem přes podbřišek, jsem unavená, občas mě sem tam píchne v podbřišku a okolí pupíku, bolí mě v kříži a nesnesu různé pachy...dala bych obě ruce do ohně za to že jsem těhotná, ale tohle mě děsí.....moje mamka říká, že o mé sestře tvrdil lékař dva měsíce že to není těhotenství, ale to je dvacet let zpátky. Stalo se vám některé, že jste si byly jisté těhotenstvím a lékař to na začátku nepoznal? Začínám být zoufalá. Do kontroly mám ještě 9 dní a vůbec to neutíká.....prosím o radu, nebo něco čeho se dá chytit ta naděje za ruku pevněji ☹

ematko29
8. led 2013

@andyna1 čo Ti môžem poradiť tak skus ešte test,alebo aj 2s odstupom času.To,že máš nizko sliznicu,to vyzerá nato,že niesi tehotná aj ked tie príznaky čisto ako ked som bola ja tehotná.Naozaj skus tie testy ešte

simkarobkova
8. led 2013

Ahojte baby Takže, prvého som mala dosať mrchu... došla tretieho, trvala asi polhodinku, nebola to ani normálna mrcha..len taká.. "pink" Odvtedy nič... dnes máme 8.1.2013, prsia mám stále naliate a stráášne citlivé..čo myslíte??? Je čas na test?

ematko29
8. led 2013

@simkarobkova určite hej,ked si určite ti ukáže 🙂

simkarobkova
8. led 2013