Tehu test, je to tam?

tehu_miri
19. črc 2014

Prepáčte babule,ale s mamou to už dlhšiu dobu študujeme.Mám pocit,že tam nič nie je,ale mama vraví,že niečo slabunké tam bude. Je ich viac na fotke :/

zulitvi
19. črc 2014

Ja teda tam taky vidim něco, není to úplně bílé

ninikry
19. črc 2014

Já jsem asi slepá, nevidím nic

anetadr
19. črc 2014

No, něco tam asi je, ale k tomu bych se rozhodně jako k pozitivnímu testu neupínala - mívala jsem je takové běžně a nic z toho nebylo:( ale měla jsem takový i když z toho pak těhotenství bylo - takže je to rozhodně lepší, než úplně bílý test, ale na velké radování je ještě čas, až bude test silnější - držím palce!

jasminecek
19. črc 2014

Nic nevidím.

lu777
19. črc 2014

no tohle vypadá jedině na jednu věc - na čekání 😉 protože jinak je to tak nejasné že se z toho nedá moc poznat 😉

kija
19. črc 2014

Já tam nevidím vůbec nic.

aja215
19. črc 2014

malilinkatýho dušíka tam vidím 🙂

dotinka
19. črc 2014

Jako neco tam je ale podle me to je strasne rozpite....takze se priklanim k vadnéu testu at uz v budoucnu bude nebo nebude pozitivni 🙂 zkus udelat dalsi treba za dva dny 🙂

bajana
19. črc 2014

naco je toto vyvolavanie duchov dobre? uz ti meska MS? ak nie, tak cakaj a netestuj...a skus pozriet nieco o biochemickom tehotenstve....mozno usetris seba aj mamu sklamania....
@tehu_miri

12martinka
19. črc 2014

Já nic nevidím... Zkuzte udělat test o pár dní déle

sarkad2856
19. črc 2014

@tehu_miri taky tam ducha vidím, tak at sílí 😉

pulpk
25. črc 2014

Já taky asi nic nevidím, jak to dopadlo? Držím pěsti štěstí 🙂

evcann
25. črc 2014

nevidím vůbec nic :(

naoi
26. črc 2014

kocky, je to len nejaky od*b, na slovenskom konikovy dala sfotosopovany pozitivn test a predtym pozakladala milion tem "je to tam..?" takze na to ani nereagujte 🙂

Těhotenský newsletter

Každý týden dostaneš nejdůležitější info do e-mailu