• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Český Těšín

(Zamčená)
1. února 2011 
ahojte holky je nektera z vas s Českého Těšina protoze porad ctu jenom Praha a okoli chtela bych vedet jestli tu jsem sama nebo je nas vic
4. bře 2007 v 10:56  • Odpověz
Cauky! No, sice zrovna studuji v Praze, ale milacek je Tesina a tak jsem tak trochu napul Tesinacka :slight_smile: takze nejsi sama :wink: vsak jsme se uz "videly" v mem vlaknu "Cesky Tesin a Trinec"... Co maly Dominicek? Jak roste? Je hodny? Musim se ti podivat do alba :sunglasses:
Ja uz se strasne moc tesim opet do Tesina, byla jsem tam naposledy o Vanocich... :astonished: a uz mi to poradne chybi, bo bych si zasla na Rozvoj na tvaruzky a pak k Olze, do Masarykovych sadu a treba pak i k "prehrade" na prochazku, zajela bych treba do Ligotky a vubec do hor... no silene mi to chybi :frowning2: snad mi to brzo vyjde, bo uz z toho trochu silim, tady v te Praze....
Tak se mej fajne a hodne radosti s malym :slight_smile:
5. bře 2007 ve 21:39  • Odpověz
jááá jsem z Těšína :dizzy_face: a odkud přesně markibie jseš? my bydlíme ve Svibici :o) ..jinak mrkla jsem se ti do fotoalba a Dominiček je moc krásný chlapík :slight_smile:
16. bře 2007 v 17:46  • Odpověz
jeee, a ve Svibicich bydli babicka a stryc meho mileho :grinning: holky vy se mate, ze bydlite v CT... no nic, je mi styskavo, bo milacek dnes jel po dlouhe dobe domu a ja to nestiham, abych jela s nim... takze na Rozvoj si zajdu asi az v dubnu ci v kvetnu :frowning2: jinac "my" jsme zatim z Mojske...
hezky vecer :slight_smile:
16. bře 2007 ve 20:23  • Odpověz
medvitkova: no vidíš, a já jsem se před jistou dobou chtěla stěhovat do Brna nebo do Prahy :o)..nakonec jsme zůstali tady a mě je občas i líto,že je Těšín takový malý a nic kloudného se u nás neděje :confounded:
16. bře 2007 ve 20:33  • Odpověz