• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Paní z mimibazaru x já, ...váš názor?

(Zamčená)
30. srpna 2008 
Holky, chci znát Váš názor na mé chování, objednala jsem si z mimibazaru zboží, zaplatila jsem za to, přišel mi balík, kde byla asi jen třetina objednávky bez vysvětlení. Tak jsem se zeptala…


Prosím Vás, z jakého důvodu jste mi poslala jen ponožky a tepláčky, když jsem platila za dvě velikosti tepláků a ještě dvě velikosti punčocháčů????

odpověď:

asi z toho důvodu,že nejsou. můžu je objednat znovu s dodáním 4.9. nebo vám vrátit peníze zpět,tak mi napište.

tak jsem napsala:

já jsem je objednávala proto, že je chci, nemám důvod to zrušit. Jen se mi zdá vhodné, dát mi vědět, co se stalo. Nepřipadá mi v pořádku zaplatit částku 1574kč a bez vysvětlení nedostat zboží. Já chápu, že může nastat problém v dodání a nemám s tím problém, klidně si počkám, jen chci vědět, co se děje, to snad chápete a na mém místě by jste to určitě chtěla vědět taky.
takže je budu čekat 4.9.
Děkuji.

na to mi odpověděla:

No, vzhledem k tomu,že jste zboží dostala o 5 dní dříve!!! a co nejrychleji jsem se snažila zboží odeslat,aby bylo co nejdřív jsem těžko mohla stihnout napsat 200 lidem,že jim chybí to a to :o((,nezlobte se na mě,dělám to vždycky,ale měla jsem dovolenou a vzhledem k vážným problémům ze strany UK,sedím na pc 10 hodin denně už hodně dlouho,do toho jsem měla dovolenou,na kterou asi podle vás nemám nárok a musím sedět na pc,aby bylo vše hotovo ještě než odešlu balíky :o((((((((,objednávku vám udělám,ale jsem dost zklamaná z vašeho přístupu....chápu,že máte právo na to,vědět co je se zbytkem,ale taky byste měla pochopit vy,že nejsem otrok,mám rodinu a nemůžu vše stihnout za 2 dny! Uvědomte si,že nedělám objednávky za 100 liber ,ale za tisíce a to není žádná sranda,jen to vše roztřídit a zabalit a pak nějak dopravit na poštu,vše vyřídit,každému napsat........to vše je otázka dní,ne hodin nebo minut.......samozřejmě vám věci dnes objednám s dodáním kolem 4.9.,ale vždy se nejdříve odesílají balíky a pak teprve dělá vyúčtování a vzhledem k tomu,že jsem teprve v následujících dnech měla objednávky rozesílat si myslím nemáte nač stěžovat.Omlouvám se,nechci vás nijak urazit ani se s vámi dohadovat,ale snažím se dělat maximum,na rodinu posledních 14 dní naprosto kašlu,abych vyřídila co nejvíc proto jste mě docela naštvala.Snažím se dělat maximum a vyjít vstříc každému jak to jen jde a tohle si myslím nezasloužím,tak se nezlobte.Ještě prosím o poslání částky 37,-kč na č.ú. 216483734/0300, vs 628,je to na poštovné,mělo to být 56,-,ale vzhledem k tomu,že jsem teď posílala věci doporučeně,tak abych vás neošidila.přeji hezký den,míša.


tak jsem jí napsala tohle:

buďte tak hodná a nevkládejte mi slova do úst, já jsem neřekla, že nemáte nárok na dovolenou atd., ale uvědomte si, že lidé, kteří vám posílají předem peníze, vkládají do vás důvěru a čekají, že zboží dostanou. To, že máte problém s dodavateli, tak to je váš problém a v tom případě nechtějte peníze dopředu. Pokud jste 200lidem poslala jen část zboží, tak v tom máte pořádný guláš a jistě to není příjemné vůbec nikomu. Pokud máte problém s dodáním zboží, stačí říct a já si to objednám jinde, jak sama jistě víte, nejste jediná, kdo nabízí NEXT oblečení a rozhodně jste první, se kterou mám problém. Jestli Vám vadí 10 hodin sedět u počítače, tak to nedělejte. Víte co, vraťte mi peníze, jestli myslíte vážně, že jste zklamaná z MÉHO přístupu......to si děláte srandu, ne? Jestli máte pocit, že jste otrok, proč si to vylíváte na mně? Stačilo na cár papíru napsat, že zbytek pošlete později, to tolik času nezabere. Proboha proč to děláte, jestli vás to tolik obtěžuje?

pak jsem si to přečetla znovu a naštvala jsem se, tak jsem napsala:

mimochodem, Vám připadá normální, že za 1500kč dostanete ponožky a tepláky?
"objednávku Vám udělám..." -z toho mám pocit, jako by jste mi snad dělala laskavost, ne? Já jsem Vám za to přece zaplatila a Vy si z toho berete provizi, já jsem po vás nechtěla, aby jste to posílala o týden dříve, jak jste mi dala najevo, já bych si klidně ten týden počkala, pokud by to znamenalo, že to dorazí v pořádku!

teď mi odpověděla:

milá Petro,nereaguji na vaše maily,protože jsem je nečetla a číst nebudu,každý máme něco a já si nechci kazit den ani náladu a vy určitě taky ne trapným dohadováním.99% objednávajících next chápe,že nikde není zaručeno,že přijde všechno objednané zboží.Objednávku vám samozřejmě udělám,protože se vždy snažím,aby všem přišlo pokud možno všechno,ikdyž já jsem pouze prostředník,který to nemůže ovlivnit.Příště vám tedy nejdříve pošlu vyúčtování a až poté balíček a omlouvám se,že jsem chtěla,abyste měla zboží doma co nejdřív.Přeji vám hezký večer.Míša

tak jsem jí odpověděla...

hele, nereaguju na to, že jste to "nečetla", takže pokud to chápu dobře, tak 99% objednávajících chápe, že pošle určitou částku peněz a dostane za to jen něco... aha, tak už to chápu taky. Asi jsem blbá a trvá mi to déle. Pokud jste tak dobrá, že pošlete 200 balíčků a až pak řešíte, co v kterém chybí a pamatujete si to, tak to před Vámi smekám. Víte, už několik let si objednávám všechno možné přes net (i z mimibazaru od maminek) a pokaždé byla v balíčku faktura, kde bylo napsané, co balíček obsahuje, popřípadě jestli něco chybí, tak proč a kdy to pošlou.... u Vás to nebylo, tak jsem se jenom zeptala, z jakého důvodu to nepřišlo. To Vy jste začala po mně štěkat, já jsem se hádat nechtěla, stačilo mi slušně odpovědět a mohlo to být vyřešené.


Paní z mimibazaru:
TAK PŘEDNĚ NA NIKOHO NEŠTĚKÁM A BAVÍM SE SLUŠNĚ,VY JSTE NA MĚ VYJELA JAK TO,ŽE JSTE NEDOSTALA VŠECHNO ZBOŽÍ,JÁ JSEM POUZE REAGOVALA A NĚJAKÉ HELE SI NECHTE PRO POVALEČE V HOSPODĚ

tak. teď to víte všechno, jestli jsem se zachovala blbě, tak se do mne pusťte, já se poučím
25. srp 2008 ve 21:10  • Odpověz
Bych se vyprdla na nejaky zkoumani, kdo za co muze, schovala bych si ten mail, kde slibuje, ze to prijde 4. 9., pockala do 4. 9., a kdyz to neprijde, zeptala se znovu :slight_smile: (v klidu a bez odkazu na zbytek predchozi komunikace). Snad to dorazi, kdyz ne, tak babu zprudit, kdyz jo, bejt rada a uz si u ni nikdy nic nekupovat :slight_smile:

Vy jste proste obe videly v tech mailech neco, co tam ta druha nepsala (ona s tim asi zacla..), a z toho vznikla zbytecna hadka, ale hlavni je, jestli ty teplacky prijdou, nebo ne, zejo :slight_smile:
25. srp 2008 ve 21:15  • Odpověz
jestli můžu být upřímná, tak si myslím, že každá máte svoji pravdu
já bych, kdyby mi přišla jen třetina zboží, samozřejmě chtěla vědět, co se děje a taky bych se hned dotazovala
na druhou stranu si myslím, že paní toho má opravdu asi nad hlavu a v prvním mailu použila slova jako "nezlobte se na mě" nebo "omlouvám se, nechci vás urazit".... zkusila bych být tolerantní, teď to hodila za hlavu a počkala do toho 4.9. - nemá opravdu cenu, abyste si obě ničili nervy, ne? :wink:
25. srp 2008 ve 21:39  • Odpověz
autor
víš co? když já po té dnešní výměně názorů už nemám ani chuť ani energii s ní jakkoli komunikovat :unamused:
na ty punčošky jsem se strašně těšila a neudělala jsem nic špatně, jen jsem se zeptala na důvod, proč nepřišly...
paní toho má určitě hodně, ale není jediná, kdo pracuje a nemá tolik času na rodinu, jak by si představoval... :confounded:

já jsem na ni "vyjela", když jsem se zeptala, proč to nepřišlo? Jak jsem to měla udělat, abych nevyjela? Mně to hlava nebere, přece když vám přijde balík, kde není všechno a není tam průvodní dopis, tak chcete zjistit, co se děje, ne? Nebo jsem nějaká divná?
25. srp 2008 ve 21:47  • Odpověz
autor
no jo, to napsala, ale taky napsala, že podle mne nemá nárok na dovolenou, že bych měla pochopit, že není otrok atd.
Já jsem byla přece taky slušná...
25. srp 2008 ve 21:49  • Odpověz
autor
zberuska, taky máme firmu, kde jednám se zákazníkem, běžně toho máme nad hlavu a nedovolila bych si zákazníkovi psát, ať si něco uvědomí, nebo že by měl něco pochopit...když se úplně nevinně zeptá, proč něco nebylo v balíčku...
25. srp 2008 ve 21:53  • Odpověz
to jo, to je jasný, to by si dovolit neměla; tohle mě jako zákazníka přeci nezajímá, to je jasné; jen jsem Tím chtěla říct, že asi nestojí za to se v tom vrtat
paní to vzala od začátku moc stroze a pak zase asi vybuchla, no
25. srp 2008 ve 21:56  • Odpověz
autor
no jo, vybuchla :confused:
když se zeptáš na balíček a paní ti řekne, že jsem ji docela naštvala, tak jsem na to hleděla s otevřenou pusou...
25. srp 2008 ve 21:59  • Odpověz
pebi,plně s tebou souhlasím a máš moji podporu! :wink: líp jsi jí to napsat nemohla! :sunglasses: bohužel já jsem se s takovým přístupem setkala několikrát a vždycky mě takové chování dostane!!bohužel to je riziko anonymních nákupů přes net.. :frowning2:
25. srp 2008 ve 22:03  • Odpověz
pebi, nečetla jsem celou komunikaci, nicméně, pokud jsi zaplatila za zboží, paní bez předchozí domluvy nebo alespoň zprávy současně s balíčkem dodala jen část, pro to já nenacházím omluvy. Sama pracuji v zásilkové službě a v seriozní firmě neexistuje, aby se se zákazníkem takto jednalo. Máš plné právo být naštvaná a myslím že jsi naopak v dané situaci jednala ještě velmi slušně. Jestli paní měla nebo neměla 10 let dovolenou, to nikoho nemusí zajímat, to je její problém a když to nezvládá tak ať si najme dalšího pracovníka nebo ať nepodniká.
Držím palce ať to nakonec dobře dopadne, tepláčky dorazí a nezapomeň - nejvíc bolí srážka s blbcem :stuck_out_tongue_closed_eyes:
25. srp 2008 ve 22:06  • Odpověz
Jeste bych se koukla do podminek prodeje a do vzkazu, sice asi nejsi povinna to cist, a nikdo Ti nemuze vycitat, zes to necetla, ale treba tam vysvetluje, ze obcas proste dodava veci po castech, pripadne pise, co neprislo...chapu, ze kdyz odesila 200 lidem, je pro ni jednodussi napsat vzkaz nez psat kazdemu.

Jasne, zeptala ses ji slusne a ona odpovedela neslusne :slight_smile:, ale holt je to taky jenom clovek, tak bych ji to odpustila a nepitvala se v tom. Hlavne preju, at zbozi uspesne dorazi! :slight_smile:
25. srp 2008 ve 22:20  • Odpověz
já nechápu proč to ta ženská dělá když jí to tak vyčerpává a nemá čas na rodinu, tak buď si chce přivydělat nebo se na to má vykašlat a věnovat se rodině. Upřímně, jsem typ člověka co si něco takového také nenechá líbit a zachovala bych se stejně. Paní bych poslala kamsi a objednala bych jinde, vůbec bych se s ní nebavila už po prvním mailu. Hodně štěstí.
25. srp 2008 ve 22:37  • Odpověz
Pebi - podle mě je pravda na tvojí straně, ale moc nechápu, proč to řešíš tady.. :confused:

Dotyčná evidentně neodhadla svoje možnosti a teď jí ruply nervy - nevidím jinou cestu, než počkat na zaplacené zboží, nepříjemnou zkušenost napsat do jejího hodnocení a příště se jí vyhnout.

Jestli k tomu potřebuješ požehnání z Koníka, tak já teda stojím za tebou.. :grinning:
25. srp 2008 ve 22:54  • Odpověz
pebi baba toho ma nad hlavu, nervy v kyblu a na tobe si vybila frustraci, padz sis dovolila se ozvat... ja pres net kupuju uplne vsechno a kdyby mi nekdo poslal jen cast zbozi bez vysvetleni, tak se taky ptam a na vysvetleni podobne tomu jejimu bych reagovala sic slusne ale jasne, ze po jejich problemech je mi vazne prd. ale to takovehle pani nechapou, ze zakaznikum nedelaji laskavost ale sluzbu za kterou si plati.
priste se ji vyhni...
25. srp 2008 ve 23:19  • Odpověz
autor
čaute :grinning:
neřeším to tady, jen jsem chtěla vědět, jestli jsem normální, protože na tu její reakci jsem zůstala zírat fakt s otevřenou pusou. tak jsem si říkala, že to snad není možné a jestli třeba nemá pravdu a já chci po ní moc nebo co... tak jsem chtěla vědět názor někoho, kdo mě nezná a tím pádem mi automaticky nedá za pravdu :wink:
26. srp 2008 v 07:41  • Odpověz
Já myslím, že paní z mimibazaru byla jen přepracovaná, zrovna třeba rostou jejímu dítěti zuby a je nevyspalá nebo jí manžel naštval nebo ... :grinning:
tak nezbyde než očekvat balíček :sweat_smile: (ale samozřejmě, že kdyby mi přišla taková odpověď, tak taky zůstanu stát s otevřenou pusou, jen jsem chtěla podotknout, že paní se tak třeba nechová vždycky :confused: )
26. srp 2008 v 07:54  •  2 děti  • Odpověz
Nezastavam se ani jedne strany, jen si myslim, ze pokud se nekdo rozhodne nejakou praci delat, mel by to delat profesionalne a soukrome problemy do toho netahat, nakonec to,ze ona dela jako otrok, me vubec nemusi zajimat, je to jeji prace, pokud to nezvlada, mela by s tim neco delat.....nepripadne mi to jako profesionalni pristup, ja bych se takhle ke svym zakaznikum nechovala.
26. srp 2008 v 09:21  • Odpověz
Ahoj, souhlasím s tictac.
Taky jsem si objednávala z jednoho eshopu a dlóuho mi nic neposílali. Nereagovali na telefony ani maily..tak jsem nevěděla co to má znamenat. Nakonec se mi ozvala nějaká pani, že co jako bláznim, že jim chybí část zboží..Byla jsem vytočená, proč mi to nedali vědět abych se rozhodla jestli objednávku stornuju nebo počkám..ale to prostě nebyla schopná pochopit.. :angry:
Takže když chce někdo něco prodávat a ještě chce peníze předem, měl by se chovat korektně a ne jako pani z mimibazaru. A jestli toho má hodně, nebo jejímu dítěti rostou zuby mě upřímně nezajímá. Kam bysme došli, kdyby každej do práce tahal soukromí?? :sweat_smile: ..toť jen můj názor :slight_smile:
26. srp 2008 v 10:17  • Odpověz
Ja jsem mela taky asi 2x lehce neprijemnou zkusenost (v jednom pripade chybel kus zbozi a pani trvalo neskutecne dlouho mi ho poslat a musela jsem se pripominat asi 5x, ve druhem pripade jsem zaplatila a zbozi furt nebylo skladem, snad pul roku, pak jsem si teda vymohla vraceni penez), ale v obou pripadech jsem proste zatla zuby, vydrzela, domohla se svych prav a uz proste u nich nikdy nic kupovat nebudu. Lehka arogance z jejich strany byla taky znat (jakoze co si to dovoluju je otravovat, kdyz maji tolik prace), ale tak do techhle psychologickych her se clovek nesmi nechat zatahnout, kam by dosel, jde o obchod, nic vic.

Hlavni bylo, ze jsem nakonec dostala zbozi, resp. penize :slight_smile:, a priste holt nakoupim jinde.
26. srp 2008 v 10:23  • Odpověz
ja myslela ze v praze je next otevreny :confused: tak proc si to neobjednas tam??? zbytecne by ses vyhla cavykum.

ja teda i kdyz bydlim v uk tak tam nechodim, zbozi mi neprijde az tak kvalitni a hlavne ty velikosti si delaji snad podle oka.

baba jak z toho dela vedu ze objednava za tisice £ :grinning: :grinning: :grinning: to me pobavilo.
26. srp 2008 v 10:28  • Odpověz
kitty: co vim, tak v ČR next není :confused: mně se líbí..cena ujde..ale ty velikosti jsou občas fakt vod voka :sweat_smile:
26. srp 2008 v 10:30  •  2 děti  • Odpověz
ja furt myslela ze je v praze :zipper_mouth:
26. srp 2008 v 10:31  • Odpověz
26. srp 2008 v 10:32  • Odpověz
kitty: no to by si to pak jinak každej neobjednával z UK :confused: ono tobě to asi nepřijde, páč tam máš na výběr milion jiných značek..ale tady ten Next..to je teda zázrak..aspon pro mě :confused: páč jinak maj všude ty hadry furt s nějakejma dětskejma motivama a tak..a to nesnášim :zipper_mouth:
26. srp 2008 v 10:32  •  2 děti  • Odpověz
mas jich 5 v cr a keden sr
26. srp 2008 v 10:33  • Odpověz
kitty: ale to podle mě bude bud sekáč nebo outlet nebo tak :wink:
26. srp 2008 v 10:33  •  2 děti  • Odpověz
kitty: a nebo je to předražený :confused:
26. srp 2008 v 10:35  •  2 děti  • Odpověz
no ale furt tam muzes nakoupit, je fakt ze v cr tohotolik neni, ale nekdy mi prijde za se z toho v cr dela nejaka super nadpozemska znacka

segra ted ceka male a normalne ji bylo vycteno ze ma segru v uk (me :grinning: ) a nechce hadry z nextu :sweat_smile:
26. srp 2008 v 10:39  • Odpověz
outlety by mely byt levnejsi ne???

ale siss nebudem to resit :wink:
26. srp 2008 v 10:40  • Odpověz
kitty: no v UK je to běžná značka, spíš levná co? :sweat_smile: Já jsem tomu teda taky propadla, páč nic lepšího tady není :confused: co by bylo pro mě dostupný :confused: tady je max. tak CA..žádnej zázrak..a ted Terranova otevřela..to je drahý jako prase :zipper_mouth: a ještě HM..ale to tu taky nemáme :unamused:
26. srp 2008 v 10:41  •  2 děti  • Odpověz
jinak k tématu..ta první odpověd tý paní mi přijde nekorektní,měla to dát vědět dopředu :confounded: ale pebi, pak mi přijde, že jsi byla trošku drsná...hlavně to hele..to se fakt nehodí :wink: :sweat_smile: :sweat_smile: ale jinak myslim, že v právu jsi ty :wink:
26. srp 2008 v 10:42  •  2 děti  • Odpověz
Jdi na stranu:   Zruš
1 2 3 ... 12
Téma bylo zamčeno adminem. Není možné přidávat další odpovědi.