• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Pozor v Tescu akce Talking Chou chou

(Zamčená)
25. listopadu 2008 
Milé maminky, snažilky, těhulky a nakukovatelky,

chtěla bych varovat všechny, kdo si chtějí v TESCU koupit panenku Talking Chou chou, která je tam v akci za 1299,-
Ve vánočním letáku je uvedeno, že k panence dostanete zdarma puzzle obleček, ale není to tak. My jsme si obleček přidali k nákupu a pokladny nám "milá" slečna sdělila, že se to namarkovalo a neodečetlo (cena oblečku je 599,-). Na informacím nám bylo řečeno, že "jim to bylo divné už když přišel leták". Nejdřív nám paní tvrdila, že obleček je ten, co má panenka na sobě. Načež jsme s manželem reagovali že přece se panenka neprodává nahatá, tak jaký dárek. Máme trh prozkoumaný řádně, takže víme, cokterá panenka umít atd (než jsme vybrali, trvalo toú. Přeli jsme se s ní dál, že prostě obleček chceme a byli jsme neoblomní. Paní vyzkoušela všechny tři druhy těch oblečků (lišily se pouze obrázkem), všechny se namarkovaly.

Proto vás chci varovat, že v letáku je to špatně napsáno. Nevadí mi, že obleček není zdarma, já to bez něj přežiju, ale že se takto podaří klamat nakupující. Manžel si myslí, že se najde spousta těch, kteří prostě nad tím mávnou rukou - když se to odečítá až na konci nákupu, že. Chtěla jsem, abyste se tomu mohly případně vyhnout..

je-li tu někdo, kdo si Chou chou koupil jinde než my (Tesco Ostrava Třebovice) a obleček dostal, klidně se ozvěte, ráda bych věděla, jestli skutečně lžou nebo ne.

Nicméně panenka Chouchou je krásná, plně funkční a za krásné penízky

konkrétní léták je zde, str.25 nahoře vlevo:
http://www.akcniceny.cz/letak/3695/p/25/

poslali jsme stížnost na ČOI, toto by jim nemělo projít.... :frowning2:
17. říj 2008 ve 20:01  •  2 děti  • Odpověz
No neměli jste se nechat, mají klamavou reklamu a co je psáno, to je dáno. My si kupovali maso, kde byla nízká cena na balíku, u kasy vyskočilo něco jiného, tak se volal vedoucí, nejdřív že prý bohužel, že to budeme mít za cenu vyšší. Ale přítel se nenechal a nakonec nám to prostě musel dát za tu cenu co je uvedená. Přeci nejde, aby měl obchodník u poloviny zboží jinou cenu a pak řekl, že máme smůlu, že to je chyba a finíto :angry: Podobnou věc jsme měli s golfkama, na netu bylo psáno, že v ceně je i nánožník. Kočárek přišel a bez nánožníku. Volala jsem tam a že prý mají chybu na netu. Načež se přítel zase naštval a jel tam :sweat_smile: Majitel se sice omlouval, seběhly se tam na něj i prodavačky a prý: Vždyť chybovat je lidské :grinning: Tak jim přítel opáčil, že to sice ani, ale tohle je klamavá reklama a čuměl jak puk. Přítel měl sebou vytisknutou tu stránku z netu. No nakonec začali, že jestli se nám to nelíbí, že kočár můžeme vrátit, ale on nám ten nánožník zadarmo dát nemůže. Přítel už neměl sílu se hádat, kočárek jsme potřebovali, tak jsme dostali alespoň slevu a nánožník stál směšných 100,- ale je to děs! Já když dělala v obchodě a měli jsme špatně oceněné zboží, tak jsme prostě sklopili uši, byla to naše blbost, dali jsme zboží za cenu co byla na cedulce. A my si to museli pak zodpovědět , to už by náš problém :wink:
Horší je, že v letácích bývá dodatek, že nezodpovídají za chyby v letáku :confounded: , ale tím se snad myslí textařská chyba, jako špatná cena, ale ne že bude u zboží napsáno: Dostanete ke zboží zdarma dárek :unamused:
17. říj 2008 ve 23:07  • Odpověz
tesco je samo o sobe bordel ..maji tam sice obcas uzasne slevy na hracky a veci ,ale to klamani maji vymakane jako fakt ..ten oblecek je tam napsanej jako darek ja bych se teda nenechala a nespokojila s tim a napsala bych na itesco.cz stiznost dale bych jednu vytiskla a poslala doporucene do centraly a jednu dala primo na pobocku a uz by to jelo
18. říj 2008 v 07:08  • Odpověz
autor
no já jsem se opravdu snažila a hádala se ale ukrást jsem to nemohla, paní stála na druhé straně za pultem, jinou vedoucí mi zavolat nechtěla a řvát tam po sobě - nejsme jako jiní občané jistého typu. Poslali jsme stížnost na centrálu, iTesco a v pondělí pošleme na pobočku, přičemž jsme podali stížnost na ČOI. Opravdu tam mají bordel, tohle není poprvé, co o tom slyším. Doufám, že se to nezamete pod práh.
18. říj 2008 v 08:32  •  2 děti  • Odpověz
To je teda fakt bordel, dobře, že jste tu stížnost podali :wink:
Já bych jim milou Chou chou u pokladny nechala, ať si jí třeba nabouchají do trenek, už jenom z principu :zipper_mouth: - takhle lákat zakázníky :angry:
18. říj 2008 v 09:15  • Odpověz
Jinak to by mi mohla zkusit říct, že vedoucí nezavolá - co to má jako znamenat? :angry: . Napsat si její jméno a stěžovat si u manažera prodejny, když to jinak (bohužel) nejde :angry:
18. říj 2008 v 09:22  • Odpověz
Hmm, tak to je opravdu bordel, taky jsem měla v tescu špatnou zkušenost, u trička, které bylo samolepkou přeceněné (ve slevě) na 250,-, za tu cenu jsem ho baral všema deseti, protože bylo úžasné, když jsem přišla k pokladně a zaplatila jsem, tak jsem si lístek projela a to úžasné tričko, které bylo zlevněné na 250,- ve skutečnosti stálo 480,- (čili ještě více než byla původní cena před slevou) - tak jsem došla na informace, zda by mi mohli říct, jak je troko oceněno, paní to projela a za 480,-, tak jsem ji ukázala cedulku, kde bylo 250,- (z nějakých 390,-)...a jak je možné, že triko po slevě sotjí ještě víc jak před slevou a že tam mají bordel a klamou zákazníky. Paní koukala jak puk, ale za tu cenu mi ho nedala, vrátila mi peníze.
Nikdy jsem nebyla tak hádavá, když se jednalo o korunu apod., ale teď už si po každým nákupu v Tescu lísteček zkontroluji...

je dobře, žei sna to tady upozornila, věřím, že to tak je u více zboží a určitě to zkuste dotáhnout do konce...a dejte vědět, jak sjte pochodili:slight_smile:
18. říj 2008 v 09:27  •  2 děti  • Odpověz
autor
jabber: jinou vedoucí mi zavolat nechtěla a tvrdila, že vedoucí je ONA. Panenku jsme si vzali, jsem ráda, že ji měli v akci za 1299 ale ten obleček mě mrzí, měla ho slíbený neteř a ta není hloupá, už ve 3 letech pozná, že když je něco " v akci", tak to je v letáku.
18. říj 2008 v 09:27  •  2 děti  • Odpověz
Ahoj, koukla jsem na odkaz, který dala Zuzu a chci podotknout, že tam není uvedeno, že obleček na panenku ze ZADARMO :wink: . Je tam sice napsáno, že je oblečení navíc, ale to přece neznamená, že se neplatí. V textu pod panenkou je napsáno "nyní s dárkem", ale to klidně může být myšlený ten méďa, co drží v ruce :sweat_smile: . Mají to udělaný "šikovně"!
Každopádně spotřebitel musí být pořád ve střehu. Určitě si myslím, že prodávající čas od času zkusí nějaký ten fígl a čeká jestli mu to projde :angry: .
Kamarádce zrovna teď v Deichmanu chtěli prodat botičky - jedna měla vel. 22 a druhá 23. Prodavačky se sní dohadovaly, že když je to tak v krabici, že je to ok. Šlo asi o to, že do páru to prostě nějak neměly, někdo už dřív nějakou ukradl a ony by se tak toho "nenápadně" zabavily.
18. říj 2008 ve 13:31  • Odpověz
no tak s tím Daichmanem se nám něco podobného stalo včera. Babička se vehementně hnala s dcerou kupovat botky a vůbec si nevšimla, že v krabici je jedna o 1 cm větší a 1,5 vyšší :stuck_out_tongue_closed_eyes:. Snad nám je vymění bez nějakých velkých emocí :sweat_smile:
18. říj 2008 v 15:26  • Odpověz
u nas v Deichmanu sou velmi vstricne,bezne tam koupim dvoje troje botky a domluvim se,ze kdyz nesednou vratim je pac vetsinou s malou nejdu a bez problemu,ale to Tesco me nervuje neskutecne ,driv jsem si rikala jak je to fajn ho konecne mit v CR ,ale co si dovoluji u nas je neskutecne posledne sem nakupovala a v tom slevovem koutku s jidlem jsem nasla nejakou bio obilnou kasi a na ni nalepka,ze puvodne 39,90 nyni 19,90 tak sem ji chtela zkusit a koupila a na listku mi nauctovali 29,90 tak jdu na info co to ma znamenat a ona to oskenovala a prej v poradku cena....tak sem to vratila uz jen z principu a sla sem zpatky dovnitr se kuknout kolik ta kase stoji normalne v regale a svete div se kase stoji puvodne 29,90!!tzn ze oni napisou jakoze puvodne stala jeste o 10kc vic a neni to pravda a supnou tam 50%off aby z lidi udelali kreteny to fakt nechapu toto tak se vracim na info a rikam to te babe ,ze proc davaji mylne cenovky na vyrobek kdyz bezne stoji tak a ne tak o co jim jde jako a jen se zasklebila a jeste se chechtala s jednou prodavackou fakt parada..a prodavacka rikala ,ze se spletli ,ze to melo stat po sleve tech 29,90 no to sem nechapala uz vubec,ale radsi sem to s ni neresila :grinning: :grinning: :grinning: :grinning: co se tyce pomoci kdyz sem potrebovala nejakej vyrobek rozbalit a predvezt mi na info koutku nejakej vetsi vyrobek uz jak sem ho nesla mi hlasila ,ale ja vam nepomuzu to si kupte odvlecte domu a tak zkuste ..to teda cumim jak pero v budiku snad kazdy ma narok na to aby si vyrobek pred koupi nechal predvest..
18. říj 2008 v 16:23  • Odpověz
autor
jj, konzumní doba je holt taková... berynko s tím medvídkem to je blbost, ptž ten k té panence klasicky patří. Je to ve výbavě každé TALKING CHOUCHOU, toto mám prozkoumané. I malé dítě by z letáku pochopilo, co nabízejí zdarma že. A ten žirafí obleček co tam inzerují, tak ten k tomu měl být, i ty prodavačky to věděly, ptž mi říkaly, že i "jim to bylo divné, že by to mělo být k tomu."
Já jsem spokojená, že mám panenku, ale tohle lhaní by se nemuselo týkat hraček.

aponchie: tak tak, dříve bylo běžné, že když si chceš něco koupit, v obchodě ti to ukážou, předvedou atd. A teď? Kupte si, vyzkoušejte doma, pak si přijďte nechat potvrdit paragon a když bude kaz, tak vám to možná po 2týdenních tahanicích vyměníme. A ještě se budeme hádat, že jste si to způsobila sama.

Jsem zvědavá, jestli se mi podaří něco vyřešit.
19. říj 2008 v 07:22  •  2 děti  • Odpověz
Zuzu, je to napsané velice dvojsmyslně a to je asi účel. A ještě k tomu dárku, třeba je to ten kulich... já nevím, může to být prostě cokoli. Taky jsem si všimla, že na řadě různých letáků jsou takové ty poznámky miniaturním písmem dole na stránce, že firma za případné chyby v letáku nenese odpovědnost. Pod to se dá taky lecos zakamuflovat, když na to přijde :sweat_smile: .
Každopádně jsem zvědavá, jak pochodíš :wink: .
19. říj 2008 ve 12:54  • Odpověz
V Tescu se mi stává úplně běžně, že mi namarkují víc, než jaká je na regále cena. Pravidelně vždycky jdu na reklamace, řeknu kolik jsem zaplatila, kolik bylo na cenovce a kde jsem tu cenovku viděla, oni si to dojdou zkontrolovat a vrátí mi rozdíl podle té cenovky. Je to ale strašný opruz tam pravidelně minimálně deset minut stát! Naposledy to byly kondomy, na cenovce 48 korun a na účtu 62. U všech pokladen měly ceny vyšší, jen u té mé nižší. Ale to je prostě jejich problém.

Pokud se nepletu, je obchodník ze zákona povinen zboží prodat za cenu, která je u zboží uvedená, a pokud je uvedeno cen několik (což se Tescu stává taky velmi často), pak za tu nejnižší. Až budu mít chvíli, projedu zákony, někde to bude.
19. říj 2008 v 17:41  • Odpověz
autor
ladunko jak říkám, stáli jsme tam s manželem víc než půl hodiny, ke konci už ani ne moc potichu vyžadovali, ale prostě i já mám hranici svých sil a tam už jsem to nechtěla řešit. Každopádně jsem zvědavá, jak se k tomu postaví ČOI.
Uvidíme, děkuji za reakce
19. říj 2008 v 18:25  •  2 děti  • Odpověz
zuzu, vůbec jsem to nemyslela jako výčitku vůči Tobě! Ten leták není úplně jasný, navíc ta formulka o "zříkání se odpovědnosti za tiskové vady", také nevím co bych v podobné situaci nakonec udělala. Jen jsem se chtěla připojit se svou zkušeností s Tescem, která taky nijak závratně pozitivní není :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Jinak mně se osvědčilo, když už nic jiného nepomáhá, psát rozhořčené osobní dopisy předsedovi představenstva příslušné společnosti. Jsem právník, takže si dávám na formulaci záležet, a vždycky se mi po takovém výlevu děsně uleví :grinning: nehledě na to, že to mívá celkem výsledky.
19. říj 2008 ve 21:03  • Odpověz
no tak já teda jako nakupující bych z letáčku pochopila že k panence je navíc tedy v celkové ceně 1299,- obleček puzzle...je dobře, že jste to podali písemně a dej vědět jak jste dopadli zajímá mě to :sunglasses:
19. říj 2008 ve 21:13  • Odpověz
v tescu mají i tady v cenách bordel, já v něm chvíli pracovala a to právě na informacích :stuck_out_tongue_closed_eyes: a vyřízovali jsme to jak píše ladunka, ověřili cenu na účtence a pak regálovku a vrátili rozdíl veprospěch zákazníka a že lidí chodilo a toho papírování kvůli koruně a ceny stejně málo kdy opravili, většinou měli na starosti měnit cenovky brigádníci bez vzdělání co jim to bylo šumák. Ale je dobře když se lidi ozvou, jen kdyby byli všechny infařky vstřícnější.
19. říj 2008 ve 22:17  • Odpověz
zuzu tak jsem se na tu panenku dnes ptala u nás v tescu a normálně je ten obleček zadarmo, odečte se na pokladně. Si myslím že tam kde jsi byla ty, byla neschopná infařka. A neměli správně nastavený systém na pokladnách. Škoda přišla jsi o ten obleček, který by ti měl patřit.
20. říj 2008 ve 21:26  • Odpověz
autor
vrtule děkuji za info. Poslala jsem stížnost na centrálu Tesco, na pobočku kde se to stalo a na ČOI. O ten obleček se stejně budu bít. A když odmítnou, tak to udělám lstí... moc děkuji za info :wink:
21. říj 2008 v 07:34  •  2 děti  • Odpověz
Hm, Tesco má občas fakt chybně uvedené ceny a akce. Z letáku často nejde vyčíst, jak je to myšleno.

zuzu: Co myslíš tím "udělám to lstí"? Jako že to ukradneš? Na to si dávej bacha, jsou všude kamery.
21. říj 2008 v 08:41  • Odpověz
Tak to je teda dobrý, takže to k tomu opravdu zadarmo patřilo :sweat_smile: . No jestli byla tahle ženská tou nejvyšší vedoucí v prodejně, tak by se jí měli asi hodně rychle zbavit pro neschopnost. To je teda úroveň :angry: Je zajímavý, že v ostatních prodejnách to pochopili.

zuzu - napiš pak jak to dopadlo se stížností :wink:
21. říj 2008 v 09:13  • Odpověz
autor
lukin: ne kdepak :grinning: na to jsem už velká holka... spíš to udělám tak, že panenku koupím v jiném Tescu s oblečkem a tu druhou vrátím :wink:
jabber: určitě napíšu, díky.
21. říj 2008 v 09:35  •  2 děti  • Odpověz
zuzu - prča bude, až tam bude jiná bába a bude jí chtít vrátit i s tím oblečkem :stuck_out_tongue_closed_eyes: :grinning: No snad ne :wink:
21. říj 2008 v 09:47  • Odpověz
zuzu: A co když ti ji nevezmou zpět?
21. říj 2008 v 10:25  • Odpověz
tak holky já musím říct, že jsem tady asi jediný člověk, který je s teskem naprosto spokojený. nikdy jsem tam neměla problém, nakupuju tak 1x až 2x týdně velký nákup, takže takový normální zákazník. vždy mi cena pasovala a teď jsem koupila malému zimní bundu, ale vyzkoušela jsem ji až doma, nepadla mu a tak jsem to šla vrátit. paní ani nemrkla, nezeptala se mě na důvod, proč to vracím a dala mi peníze zpátky. a koukla jsem se i na ten leták a na tu panenku o kterou tu jde a musím říct, že je to tam docela chytře napsané. taky bych si nebyla jistá, jestli ten obleček je opravdu k tomu zadarmo. docela to klame...
21. říj 2008 v 11:43  • Odpověz
autor
no já jsem do té doby s Tescem byla taky naprosto spokojená. Takže panenku si myslím vrátím úplně v pohodě. Vrátila bych tu původní, ne tu s oblečkem - dvě nepotřebuji.
No ale přesto počkám na vyjádření Tesca.
21. říj 2008 v 11:49  •  2 děti  • Odpověz
můžu vám říct z osobní zkušenosti jak to v TESCU chodí - sama jsem tam totiž pracovala, přímo na centrále a měla na starosti, mimo jiné, i nastavování akčních cen a slev a dárků zdarma a podobně... Tesco jako takové za to nemůže, za to může jedna taková pipka, jako jsem byla i já, která to prostě zapomene nastavit, začne akce, příjde se na to, dostane od šéfa jebáka a nastaví to, druhý den, už sleva funguje - pokud na to ta dotyčná opět nehodí bobek, proto radím chodit nakupovat až druhý den, co akce začla a ne hned ten první :wink:

případně se taky může stát, že ta dotyčná co to nastavovala to opravdu nastavila, ale nevšimla si, že to systém neuložil, protože ten systém je dost nepřehlednej - měli by najíždět na nový, ale bůhví kdy...

tímhle tesco nechci nějak chválit nebo se ho zastávat, ale jen říkám jak to je a že to oni nedělají schválně, většinou ti lidi, co jsou na prodejně, jsou z toho sami na mrtvici, ale oni za to nemůžou, protože ceny nastavuje centrála, takže těm chudákům co jsou na prodejnách, informacích, kasách a podobně, tohle nemějte za zlý a chudince za kasou, která už ten den dostala několikrát vynadáno, radši věnujte úsměv plný pochopení :wink:
22. říj 2008 v 10:58  • Odpověz
simlenko, já už to dávno pochopila a pokladním ani nic neříkám a rovnou mířím na reklamace, ale tam je zase primárně vlídnými úsměvy nezasypávám, protože přeci jen trochu naštvaná jsem vždycky..
22. říj 2008 ve 14:41  • Odpověz
autor
holky musím vám tu napsat, že celé to vše má příjemný konec:
dnes jsem obdržela od Tesca omluvný dopis s poukázkou 100Kč a mám si přijít na informace pro obleček. Všem děkuji za podporu a reakce a jsem ráda, že to takhle dopadlo. Je to moje první a dofuám poslední nepříjemnost s nákupy v Tescu... takže panenkám, oblečkům a všem pracovnicím v informacích zdar! :wink:
23. říj 2008 ve 13:16  •  2 děti  • Odpověz
zuzu - tak to je bezva :wink: a reagovali fakt rychle, to se musí nechat :slight_smile:
23. říj 2008 ve 13:19  • Odpověz
Téma bylo zamčeno adminem. Není možné přidávat další odpovědi.