• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Přirozený porod - výzkum

(Zamčená)
29. listopadu 2010 
Ahoj aktivní rodičky :slight_smile:
studuji sociální pedagogiku a píšu bakalářku o přirozených porodech, ne ale ze zdravotnického hlediska, ale z toho sociálního - zajímá mě, proč se maminky rozhodnou takto rodit a jakou mají pro své rozhodnutí podporu ze strany rodiny, přátel, nemocnic a jiných zařízení ... Ráda bych dosáhla praktických výstupů, tj. aby budoucí maminky měly možnost získat informace o všech způsobech porodu, scházet se a sdílet zkušenosti v předporodních kurzech vedených nejen porodními asistentkami, ale i sociálními pracovnicemi v rámci volnočasových a vzdělávacích aktivit. V tomto oboru totiž oficiálně těhotná žena neexistuje.
Nyní dělám výzkum mezi ženami, které za sebou přirozený porod mají (nebo alespoň o něj usilovaly). Potřebovala bych s Vámi udělat rozhovory. Pokud by byla mezi Vámi nějaká ochotná, prosím, ozvěte se. Jsem z Brna, nejradši bych provedla rozhovor osobně, ale pokud by se některá z Vás chtěla zapojit a je z větší dálky, můžeme jej provést i přes email.
Velice děkuji a přeji krásné mateřství!
17. lis 2010 v 17:45  • Odpověz
autor
Ještě mi došlo, že bych měla upřesnit, co myslím přirozeným porodem - tj. porod bez medikace a s co nejmenším zásahem lékařů :slight_smile:
17. lis 2010 v 17:48  • Odpověz
bez medikace, nevím, ale skoro při každým je něco použito, třeba na umrtvení hráze :slight_smile:
27. lis 2010 ve 23:36  • Odpověz
@mkr: ale jo jde to. Jsem toho příkladem, všechno šlo samo. Sešití bylo zapotřebí jen vevnitř a žádné umrtvení se nekonalo. :unamused:
28. lis 2010 ve 14:15  • Odpověz
@lakshmi: o přirozený porod jsem usilovala a povedl se líp, než jsem si vůbec dokázala představit.
Můžeš mi zaslat otázky do interní pošty. :wink:
28. lis 2010 ve 14:18  • Odpověz
autor