• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Snažilky a těhulky z Prostějova

(Zamčená)
7. června 2011 
ahojky, tak opět zkouším, jestli jsou tu nějaké snažilky z Prostějova? Mě už se vrátil manžílek a od příštího týdne začne snažilkování
29. dub 2007 v 08:04  • Odpověz
Jéé, tak to už třeba někoho ulapíme :grinning: :grinning:
Taky jsem uvažovala nad nějakou takovou diskusí, ale ještě jsem ji nestihla založit, zvládla jsi to za mě, super :grinning:
Nojo, blíží se to, začínám z toho mít pomalu hrůzu, protože ještě studuju při zaměstnání, tak dokončuju ročník a navíc bych měla psát diplomku, bo je mi jasný, že s malinkým miminkem nenapíšu nic. Na to, že jsem už od ledna doma, tak jsem, co se týče školy, čímdál línější. Zato tady straším furt :angry: :grinning:
29. dub 2007 v 08:10  • Odpověz
autor
No já právě taky studuju při zaměstnání, ale mě chybí ještě 1,5 roku. Chtěla bych to zvládnout při mimískovi ale uvidíme...nebudu to hrotit, přinejhorším přeruším. Ty jsi přímo z Prostějova? Kukám,že máš neschopenku, byl s tím nějaký problém? Já totiž dělám na směny, 12tky, a už takhle jsem hotová večer vždycky, nedokážu si představit, jak budu vyřízená až budu těhu.
29. dub 2007 v 08:13  • Odpověz
No, já jsem si taky říkala, jak to bude při mateřské pohoda. Ono to ale chce překonat jen tu moji lenost a pak by to mohlo jít :angry: :grinning: