• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Taky už v roce 2010 nechcete být sami???

(Zamčená)
30. září 2010 
Ahoj, tak já si můžu kafe dát klidně i 5 minut před spaním:slight_smile:....jsem tak trošku závisláček,takže jsem zvědavá jak to bude v těhotenství s omezením:slight_smile:
20. kvě 2009 v 07:47  • Odpověz
Ahojky, tak to já zas kafe nepiju, protože mi nechutná... ale někdy právě lituju, když jsem ospalá, že mi nemůže pomoci. :wink: Nevíte, co jinýho zabírá proti ospalosti a únavě? :grinning:
20. kvě 2009 v 08:02  • Odpověz
anoli:silný černý čaj...ale na mě nezabírá nic-vlastně zabírá,spánek :grinning:
20. kvě 2009 v 08:05  • Odpověz
Lucek83, zvládat musím, nic jiného než doufat mi nezbývá. Začala jsem před měsícem s léčbou, ale jak už jsem psala, bez výsledku :frowning2: Říkám si , že asi na to ani tak nemyslím, ale v hlavě mi pořád šrotuje, vybírá kočárky, jména a jen a jen čtu různé časopisy. Když jsme začali se snažilkováním, říkali jsme si, že by bylo dobré, kdyby se to nepovedlo hned napoprvé, ale třeba za půl roku, to jsme ale ještě nevěděli, že tohle bude běh na dlouhou trať a po doktorech....
20. kvě 2009 v 08:28  • Odpověz
ahojky holky, dobré ránko všem. Dne mě čeká náročný den, samé tabulky. Míšo, to je mi moc líto budu doufat s tebou, jsme přece z jedné vesnice :grinning: ně opravdu ti to přeji a budu držet palce
20. kvě 2009 v 08:31  • Odpověz
ahoj holky,
já kafe nepiju a i přesto, že nejsem na kofein navyklá, proti ospalosti mi nepomáhá; když jsme se potřebovala učit na zkoušky, tak jsem zkoušela i kofeinové tablety, ale účinek taky žádný
ale od té doby, co nám šéf pořídil do práce kávovar na kapsle si občas udélám laté, to mi moc chutná, i když čokoláda mi chutná víc
20. kvě 2009 v 08:35  • Odpověz
Ahoj Chersi,
děkuji. Taky mám dnes náročný den, ale to je na dlouhý povídání. Musím už chvátat do práce. Chci tam být dnes dřív, ale rozhodně nepůjdu dřiv domů. Tak se tady dnes mějte a piště, ať je večer co číst.
20. kvě 2009 v 09:05  • Odpověz
ok, kdyztak ti pisnu do prace mailik, aby ti to lepe utikalo
20. kvě 2009 v 09:07  • Odpověz
ewul, tak já příště ten čaj vyzkouším. :wink:
Jinak teda nevím, ale po vysazení prášků svý tělo nepoznávám... nejdřív hrozná chuť na sex, pak bolení v podbřišku, poté bolení bradavek při dotyku a teď zas pobolívání břicha!!! Tak nevím, jestli to jsou bolesti před MS nebo co to zase je!?! Asi se z toho všeho tělo tepve vzpamatovává nebo nevím... :confounded:
20. kvě 2009 v 09:43  • Odpověz
Anoli:já mám tenhle měsíc taky takový rozházený,ráno mi je špatně,když se nenasnídám a když se nasnídám tak mi je ještě hůř :grinning: , v polovině mě bolely prsa-což je pro mě neřešitelný problém jelikož jsem zvyklá spát na břiše:slight_smile:
20. kvě 2009 v 09:49  • Odpověz
teda jesli me tohle vse ceka, tak pekne dekuji(taky spim na brise)
20. kvě 2009 v 10:06  • Odpověz
Umíte si představit co to musí být za svinstvo ta HA...když po vysazení se objevujou takové reakce??
20. kvě 2009 v 10:13  • Odpověz
holky já zatím bez HA celkem v pohodě, nic mě nebolí, MS bez bolestí - ťuk, ťuk, ťuk - teda kromě ksichtíku puberťáka :grinning:
20. kvě 2009 v 10:22  • Odpověz
jo, tak na ksichtík puberťáka - na to jsem zapomněla - to mám taky!!! :angry:
ewul, přesně, musej to bejt fakt sajrajty!!! Ale víš, co je nejhorší??? Že mně bylo při práškách snad i líp!!! :grinning: Fakt se teď jakoby necejtím ve svý kůži... doufám, že to přejde a bude zase líp. :dizzy_face: :wink:
No jo no, 7 let je holt dlouhá doba na to, aby si tělo zvyklo na ten humus a teď asi chudák neví, co se děje... :grinning:
20. kvě 2009 v 10:30  • Odpověz
anoli, taky ja jsem je brala 8 let, teda to nevim se me ceka a nemyne, ja jsem je vysadila pred 14 dny, ted od pondeli uz se nechranim, jezis, radsi mi ani nerikejte jake je to utrpeni
20. kvě 2009 v 10:32  • Odpověz
já si taky myslím, že HA není nic dobrého, ale přišla jsem na to bohužel dost pozdě :unamused: brala jsem jí přes 10let, začala jsem kvůli bolestivé MS, to jsem doma ležela v křečích... :frowning2: dr nejdřív zkoušela doplnit různé vitamíny a když to nepomohlo, tak nasadila HA, já byla ráda, že mám klid a bohužel jsem o tom v té době víc nepřemýšlela
20. kvě 2009 v 10:38  • Odpověz
zacinam se bat ze tehulkovaní asi nebude tak rychle :cry:
20. kvě 2009 v 10:39  • Odpověz
chersi - vždyť si vysadila před 14dny :sunglasses: nesmíš mít černé myšlenky už takhle od začátku
jsi mladá, určitě se brzy zadaří :wink:
20. kvě 2009 v 10:48  • Odpověz
no to já vim, že je to kraticka doba - ale kdyz to tak ctu zacinam se bat.
20. kvě 2009 v 10:53  • Odpověz
Holky já mám taky pocit, že s HA mi bylo líp - takto stejně MS nedostávám a po vyvolávačce mi bylo blbě.. Taky se mi hnusně mastí obličej a vlasy a často mi bývá divně - motá se mi hlava apod. Už jsem asi na to byla pěkně zvyklá.
Halooo ty bereš clostybelgit? Můžeš mi o něm něco napsat prosím? Jak ho snášíš, jestli má vedlejší účinky atd. Já myslím, že ho taky vyfasuju..
20. kvě 2009 v 11:07  • Odpověz
Chersi,treba se zrovna tobe zadari rychle a vse probehne bez problemu
20. kvě 2009 v 11:11  • Odpověz
Já co jsem vysadila HA,tak se mi zhoršila pleť o vlasech raději ani nemluvím asi se díky tomu půjdu střihnout:frowning2:
20. kvě 2009 v 11:20  • Odpověz
Ewul já mám vlasy po umytí 1 den dobré a druhý se vzbudím a vlasy jak rousy.. děs! o pleť se starám jak ještě nikdy, tak to zatím není tak hrozné jak to na začátku vypadalo - ale mastná teda je. Hlavně jak vstanu a i přes den se lesknu jak tele i když mám make-up
20. kvě 2009 v 11:26  • Odpověz
Jaspi,to jsme na tom teda stejně...nejvíc mě štvou ty vlasy-chodím do práce jako bych neměla na šampon,ale ono se s tím fakt nic nedá dělat(jooo,perlička-včera mi začal hořet fén v ruce :slight_smile: )
20. kvě 2009 v 11:34  • Odpověz
ewul, tak to s tím fénem, toho se bojím každej den, páč někdy tam hnusně zasmrdí, že si říkám, kdy uvidím plameny a sebe před zrcadlem bez vlasů!!! :grinning: :grinning: :grinning:
20. kvě 2009 ve 12:24  • Odpověz
copa, já mám taky bolesti při MS a fakt velký, až na mě jdou z tý bolesti jakoby mdloby, takže bez Ibalginu ani ránu. No a bez prášků mě bolelo břicho docela hodně celou MS a je fakt, že při HAK to bylo lepší, to jen asi 1 - 2 dny. Jenže co bude teď??? Teda jestli vůbec MS přijde... jsem fakt netrpělivá a zvědavá, jak tělo zareaguje...
20. kvě 2009 ve 12:32  • Odpověz
anoli - já měla zpočátku nějaké kapky, teď si přesně nevzpomínám na název, etiketa byla fialovohnědá, asi Algifen, ale nepomáhalo :frowning2: já měla křeče, svíjela jsem se v posteli, mamka mě nutila cvičit, že prý cvičení pomáhá... :unamused: ale já se nemohla ani pořádně postavit, když už mě vezli na pohotovost, tak mě to "drncání" naší Škody 120 vždycky vyléčilo :sunglasses:
20. kvě 2009 ve 12:54  • Odpověz
copa - vidíš, tak aspoň něco ti pomohlo! :grinning: To mně ještě dětská doktorka říkala, že mám zkoušet napařit břicho ve vaně horkou vodou a nebo si dát trošku vína... jenže, aby mě to nebolelo, to bych se musela opít!!! :grinning: :grinning: :grinning:
Teď je pro mě nejúčinnější Ibalgin, bohužel. :frowning2: Ale možná zkusím ty brusinky, jak tu někdo psal, že to pomáhá. :wink:
20. kvě 2009 ve 13:38  • Odpověz
Anol - jo mě ty brusinky fungovaly. A ještě co je pro mě hrozná úleva, tak čípky Indometacin (je to od bolesti) a mě to nejvíc ze všech léků zabírá na migrény, tak třeba by to pomohlo i na bolesti břicha. Může to předepsat i praktik.
20. kvě 2009 ve 13:50  • Odpověz
anoli - mě dětská doktorka řekla, že po dětech se to spraví :angry: :sunglasses:
20. kvě 2009 ve 13:54  • Odpověz
Jdi na stranu:   Zruš
Téma bylo zamčeno adminem. Není možné přidávat další odpovědi.