• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Testy OSP-příprava

(Zamčená)
5. listopadu 2009 
Ahoj všichni,
chtěla bych studovat Pe fakultu a budu muset absolvovat testy OSP od Scio. Chci se zeptat, jestli někdo nemáte tuto zkušenost za sebou, nějaké tipy, jestli se na to dá nějak připravovat a tak. Jak jsem doma, tak si připadám úplně vygumovaná. Koukala jsem na stránky Scio a nabízejí 4 loňské testy za asi 500,-, zdá se mi to hodně peněz a nevím, jestli mi to k něčemu bude.
Děkuji za názory
24. říj 2009 ve 22:44  • Odpověz
Ahoj, já tohle absolvovala vloni a letos už studuju :slight_smile: Ty loňské testy rozhodně doporučuju... já si je koupila, párkrát jsem si to projela, to byla moje jediná příprava a supr, ten test pak byl na úplně stejném principu, nic mně tam nepřekvapilo, bylo to přesně takové jako ty loňské testy... A bez nich byl byla ztracená, jsou to specifické typy testů, bez jejichž vyzkoušení bych byla marná. A taky doporučuju si to doma udělat fakt na čas, protože na SCIO je nejhorší ten časový stres. V klídku by to člověk i udělal, ale ten časový tlak je hrozný. Ještě jedno doporučení - já ty svoje pak prodala na inzerát za poloviční cenu, takže zkus sehnat takhle někde na netu, na aukru by mohly být nebo tak... dáš poloviční cenu a fakt to stojí za to :slight_smile:
26. říj 2009 v 18:52  • Odpověz
autor
Ahoj, děkuju, já jsem si objednala jen ty zkušební, ne přímo ty z loňska. Mám tam 2 vstupy na on line testy a 4 ukázkové. Snad jsem neudělala chybu, když jsem nekoupila přímo ty loňské.
Teď ještě špekuluju o tom, kdy tam jít. První termín je 5.12.
27. říj 2009 v 08:16  • Odpověz