Braly jste při kojení antibiotika?

hanule05
5. lis 2010

Ahoj,
musím sem dneska napsat, protože mě naštvala moje praktická lékařka. V úterý večer na mě padla nějaká "chcípavka", začal mě pálit nosohltan, v noci zimnice, bolest kloubů, svalů. Ve středu jsem šla k mojí lékařce, aby mě vyšetřila, upozornila jsem ji, že kojím. Ona koukla do krku, naznala, že to tam mám hodně zarudlé (i mandle) a že mi vezmou krev (CRP), podle toho prý zjistí, jestli je to angína (bakterie) nebo pouze infekční onemocnění, jestli nasadí ATB nebo ne. CRP bylo vysoké, tak mi napsala ATB.

Dnes jsem jela k dětské doktorce, protože starší dcerka začala kašlat a má rýmu, tak jsem měla strach, jestli nemá taky angínu jako já. Když jsem to řekla naší dětské, tak ta se rozčílila na tu mojí doktorku, že jak může vědět, že mám angínu, že to podle CRP nepoznají, že jedině z výtěru krku.

Že prý doktoři nechtějí dělat výtěry, protože za to doplácejí oni, kdežto za CRP dostávají peníze od pojišťovny a takhle na tom vydělávají. Že je teda od tý mojí doktorky pěkně nezodpovědné, do mě cpát ATB, když kojím, že příště mám tvrdě vyžadovat výtěr z krku.

Tak jsem z toho dost špatná, kvůli dcerce, kterou kojím, strašně mě to štve, asi změním doktorku, když tahleta kouká jenom, aby vydělala prachy, i na úkor kojenýho miminka.

Takdy jste braly ATB při kojení? Nedělalo to nějaké problémy s mimčem?

Taky jsem chtěla začít dávat příkrmy, ale asi počkám, až po dobrání ATB, aby se nespustila třeba nějaká alergická reakce (já když jsem byla malá, a brala jsem ATB, tak jsem vůbec nemohla ovoce, protože jsem se osypala).

Jsem fakticky znechucená přístupem mojí doktorky, je mi z toho smutno, že do mě (i mimča) cpe ATB i když třeba nebylo potřeba.

petaaa
5. lis 2010