• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme:  Beremese.cz Modrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Dá se sportovat při kojení? Nedojde ke ztrátě mléka?

15. ledna 2009 
Zdravím všechny kojící maminky. Zajímalo by mě, jestli se dá sportovat i při kojení, jestli třeba nemůže dojít ke ztrátě mléka apod. Chtěla jsem se po porodu vrátit ke spinningu ale nevím jestli to půjde pokud budu kojit. Popř. které sporty jsou vhodné.
9. říj 2008 v 10:16  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj Helco, ja bych taky rada zpatky ke spinningu, a radila jsem se s moji porodni asistentkou, ale ta rikala, ze az od sestyho mesice, protoze se pri vyssi namaze vyplavuji do mlika nejake skodlive latky...tak nevim, pry muzu trosku posilovat, ale moc to neprehanet :confounded:
9. říj 2008 v 10:24  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
Aha a do bazénu se asi taky moc chodit nedá co?
9. říj 2008 v 10:44  • Odpověz  •  To se mi líbí
no ja prave nad tim bazenem uvazuju :slight_smile:
9. říj 2008 v 10:50  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
Ale ono se stává že to mléko občas vytéká samovolně ne? A jak se to podchytí v tom bazénu? Vložky do podprsenky od plavek asi neexistujou ne? Já se ptám jak idiot ale některý věci si fakt neumim představit:slight_smile:
9. říj 2008 v 10:55  • Odpověz  •  To se mi líbí
helco, mne mliko taky tece, ale v bazenu se to snad ztrati ne? Hlavne to nebude tect porad a nez si najdes cas na bazen, tak to uz tolik tect nebude :wink:
9. říj 2008 v 10:59  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj :slight_smile:
na www.kojení.cz je na tohle téma plno odpovědí.Sportovat se může.Ty škodliviny se vyplavují při velkém úbytku váhy.Při sportu se uvolní kyselina mléčná a může/ale nemusí/ způsobit změnu chuti mléka,ale když to mimču nevadí,tak se nic neděje.A posilovat se může,jen břicho až od třetího měsíce/přímé/,protože ještě nejsou sestouplé. A šikmé se můžou dřív.Už si to vše nepamatuju,na těch stránkách je toho opravdu dost.
9. říj 2008 v 11:21  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
Díky za odkaz, určitě se na to podívám.
9. říj 2008 v 11:37  • Odpověz  •  To se mi líbí
já se ptala mudr. (gyn) ještě před porodem - kdy můžu začít cvičit a co - tak mi řekl, ať se rozhodně šetřím v 6ti nedělí a pak můžu to, na co se cítím - takže hned po jsem začala zase body-styling 2x týdně, 1x týdně spinning a 1x týdně bazén - ale ten jako rodinná zábava se všemi - a mlíko mi netevytéká, tak dobrý...zatím je vše O.K. - teď jsme měli malou kojící krizi - ale nemyslím, že by to mělo souvislost se cvičením...
9. říj 2008 ve 13:03  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
Tak to jsi mě potěšila, já taky chci začít co nejdříve. Mám nahoře strašně moc kilo a tak celkově vypadám blbě.
9. říj 2008 ve 14:29  • Odpověz  •  To se mi líbí
helcah: klid, v 39tt není nikdo bardotka, k tomu spinningu, do mléka se vyplavuje kyselina mléčná, takže je ideální nakojit a jít a po cvičení tak hodinu nekojit, to mi poradila doktorka a držela jsem se toho...stejně jsem kojila jen do 4 měsíce, pak se to vyřešilo samo :pensive:
10. říj 2008 v 10:20  • Odpověz  •  To se mi líbí
ahojky, jsem rada, ze jsem nasla tohle tema, mam 10tydenniho milacka a minuly tyden jsem se vratila zpet ke spinningu, moc jsem to neprehanela, prave kvuli kyseline mlecne, jenze znate to, ono se to neda moc flakat :slight_smile: no a v noci, asi hodinu po kojeni, 10 hodin po spinningu, mi v noci hodne blinkal, popravde z postylky, kterou mam vedle postele mi nablinkal az na rameno. nevim, jestli to byla nahoda,nebo to melo spolecneho s tim, ze mu mlicko prave po cviceni nesedlo. volala jsem dnes laktacni poradkyni, jestli pomuze po cviceni odstrikat a mliko vylit, nebo jestli jde nejak pozitivne ovlivnit chut mlicka, rikala, ze zrovna prekladala nejaky clanek o cviceni a kojeni a ze vedci v anglii nebo kde delali testy na maminkach cvicicich a necvicich a ze kvalita mleka byla stejna, tzn, ze cviceni nema vliv na chut mlicka. jakou mate zkusenost, prosim? dekuji
14. led 2009 v 16:14  • Odpověz  •  To se mi líbí
vazne nikdo? :frowning2:
15. led 2009 v 10:14  • Odpověz  •  To se mi líbí
miso,
ja se chci vratit zpatky k plavani a kolu. doktor mi rekl, ze to na to nema vliv, ale i tak ze nejlepsi je pro kojici zenu chuze, treba turistika, tak se do toho taky pustim.

ja fakt musim plavat kvuli zad (skolioza), tak uvidim jak to pujde, jeste se tam nechystam.
15. led 2009 v 11:05  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahojky, ja zacala cvicit, kdyz malemu byly necele 3 mesice. Sice ne spinning, ale aerobik v dost sviznem tempu. Ze zacatku jsem si ho brala s sebou a kdyz se napil hned po cviceni, tak mu to zrejme moc nechutnalo. Ale jelikoz je to jedlik, tak to teda zkousnul :grinning: Potom uz jsem ho nechavala hlidat, takze kdyz jsem prijela domu, mlicko bylo v pohode. Spis jsem ja mela problem s podprsenkou :grinning:
Do bazenu bych po sestinedeli sla klidne taky. Ja myslim, ze to mlicko nijak neovlivnuje (teda pokud nechytis nejaky zanet, ale to je jina...) a miminko citi, ze maminka je spokojena. Ja si vzdy krasne psychicky odpocinu.
15. led 2009 v 11:45  • Odpověz  •  To se mi líbí
Niki2,

uz mi to fakt chybi jak sul! nejaky ten pohyb. nejradsi bych vypadla nekam na hory, tak na pul dne, ale to bych musela odsat hodne mlika a kdyz clovek moc odsava tak se to pak cele "zblazni".
15. led 2009 v 11:48  • Odpověz  •  To se mi líbí
zas abych nepusobila jak nejaka spatna matka, tak jsem 3.5 mesice prolezela v nemocnici, se zakazem pohybu.
15. led 2009 v 11:49  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tvůj příspěvek