Kojí se hodinu a půl v kuse, je to běžné?

verumik
28. čer 2014

Ahoj holky,

mám doma desetidenní miminko. Lukášek je moc hodnej, ale co mě překvapuje, že ho musím vždy mít u prsa i hodinu a půl. Většinou musí po takhle dlouhé době usnout, abych mohla kojení ukončit. Pak je samozřejmě problém s tím, že si neříhne, protože spí.
Pak ho v polospánku přebalím a jde zase spinkat.
Je moc hodný, jen mě překvapuje ta délka kojení. Kojí se každé 3-4 hodiny dle libosti a mlíka mám hodně - musím dokonce odsávat, protože už jsem měla i vysoké horečky z přebytku.
Je to normální? Myslíte, že se to časem nějak upraví? Doma to ještě jde, ale v úterý jdeme k doktorce a vůbec nevím, jak to budu dělat, pokud někde venku dostane hlad.

lv
28. čer 2014

Nejsem odborník, ale tak dlouho určité efektivně nesaje, spis dumla, uklidňuje se, uspava..ono se to sladu, upraví po 6nedeli, naučí se najíst rychleji. Já to ze startu mela snad non stop, pak cc10-15min po 1,5h.

killi
28. čer 2014

@verumik malá taky při kojení usínala ze začátku, tak jsem ji musela budit. Bud poklepat na čele nebo pod bradou povzbuzovat. To ti spíš jen dudlá a spí u prsu. Skus zavolat laktační poradkyni, ta ti pomůže jak na to. Kojit bys měla tak max 20 minut. Já kojila co 2 hodky tak těch 10-15 minut asi. S tím říháním malá ze začátku taky měla problém si občas odříhnout i když jsem s ní chodila, klepala do zádíček jak nám ukazovali, někdy v sedě a nic. 😉

kajalka
28. čer 2014

Upraví, neboj. Je mu holt u prsa dobře. Taky jsem to měla takhle, celý šestinedělí, jen ty intervaly mezi opravdovým sáním byly mnohem kratší, takže ač pil třebas co hoďku, hoďku a půl, byl u prsa téměř nonstop. V tu dobu jsem přečetla hromadu knížek 🙂 Hodně pomohlo, že jsem si ho začla brát do postele, jak byl v pohodlným, odcvakl se o něco dřív a spinkal na posteli (a já kolikrát s ním).

lukza
28. čer 2014