• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme:  Beremese.cz Modrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Může se cvičit při kojení?

5. července 2014 
Ahoj, chci se zeptat Plně kojím.. a byla jsem dneska na Thaibu (skákání a hodně posilováni) a cvičitel mi rekl ze bych nemela chodit protoze je to brzo, mé dcerce budou ted 4mesice. Četla jsem ze když se hodně cvičí vylučuje se do mléka k.lystová myslim.... a pak to miminku nechutna... ale z jedné strany slysim to a z druhé zase tamto moc děkuji za nazory a odpovědi. Jsem sportovec a chtela bych uz začít:slight_smile: ale to pomalé cviceni mě nebavi... :sweat_smile:
3. led 2011 ve 21:13  •  1 dítě  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
Ahojky, také jsem slyšela, že se má cvičit jen tak "lážo plážo" nic nepřehánět - přesně jak píšeš, miminku by nemuselo chutnat mlíčko :confounded: a to je škoda, když hezky kojíte. Co by za to nějaká maminka dala - kojit bez problémů. Já s prvním synem měla problémy, nepřisál se mi a vůbec nechtěl z prsa tak jsem mu to rok odsávala a je to tedy záhul :stuck_out_tongue_closed_eyes: Buď ráda, že kojíš a neriskuj to, ale samozřejmě je to na tobě :wink:
3. led 2011 ve 21:20  • Odpověz  •  To se mi líbí (4)
jak píše marti jen tak lážo plážo už jen skrz chut ale taky to že při větzší námaze se mlíčko přestane tvořit protože se unavíš a mlíčko pak nemusí být tak bacha na to a opravdu bud ráda že kojíš nám to nešlo a také odsávám je tzo teda záhul ale apson je malý na MM a to má 11měsícu.
ale musím říct že musíš sama vypozorovat zda cvičení bude vadit nebo né .držím pěstičky aby to nevadilo a mohla si začít:slight_smile:)
3. led 2011 ve 23:51  • Odpověz  •  To se mi líbí
ja zacala cvicit, kdyz malemu byly 3 mesice a vsimla jsem si, ze opravdu hned po cviceni mu mleko nechutna. Takze jsem si ho brala s sebou, nakrmila vzdy tesne pred a pak po cviceni jsme vetsinou dojeli domu a krmila jsem az doma a to uz bylo v pohode. Kojila jsem 18 mesicu.
4. led 2011 v 00:12  • Odpověz  •  To se mi líbí
při cvičení se nesmí překročit určitá tepová frekvence, to právě jde potom do mlíka a mlíčko nechutná. Neměl by se spinnig, běhat, aerobic. Nejlepší je pilates a jak radí Niki, je dobré nakojit před :slight_smile:
8. led 2011 ve 14:22  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj, ja jsem zacala, kdyz bylo dceri 5 mesicu a zacala jsem na eliptickem trenazeru (orbitreku) - tak 40-45 min co dva dny.. dost jsem se toho obavala, ale nepocitovala jsem vubec zadnou zmenu, kojila jsem porad normalne, zadne vykyvy a reakce na mliko nebyly (kojila jsem pak do 15 mesicu) - takze podle me je to individualni a je treba vyzkouset :slight_smile:
8. led 2011 ve 14:26  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahojky, já chodím od 1 měsíce malé jednou až dvakrát týdně na zumbu a ještě jsem nezpozorovala, že by malá po cvičení nechtěla mličko, že by jí třeba nechutnalo.
Myslím, že pokud budeš chodit jednou nebo dvakrát týdně cvičit a nebudeš to nijak přehánět, že by to neměl být až takový problém :wink:
8. led 2011 ve 20:53  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
aerobic, zumba a tady ty cvičení prý nevadí. Něco jsem o tom četla, ale nevím jak u tebe, když píšeš hodně posilování....já bych nikam nespěchala, a byla ráda, že můžu kojit. Cvičit ano, ale ne nijak těžce :wink:
8. led 2011 ve 21:02  •  1 dítě  • Odpověz  •  To se mi líbí
ja o tom dost cetla v zahranicni literature a tam to nedoporucuji jednak kvuli moznosti ztraty mlika pri vetsi namaze, ale take kvuli vylucovani skodlivych latek a hormonu do mmleka, ktere muzou nepriznive pusobit na vyvoj ditete. Je to jako se stresem. Pokud je zena ve velkem stresu, nemela by kojit, nebot to ovlivnuje psych vyvoj miminka. Sposta jiznich narodu to dokonce zakazuje. Rikaji, ze ma zena horke mleko a mimi je pak nervozni. Myslim, ze na tom neco bude, protoze logicky, kdyz cvicime v potu vylucujeme volne radikaly a jine skodlive latky, telo se tak cisti. Mlecna zlaza je take zlaza, takze proc by to nemelo fungovat i tam.....
8. led 2011 ve 22:29  • Odpověz  •  To se mi líbí (3)
@rena2 já chodila cvičit normálně i beach volejbal,nohejbal,posilovna a naprosto bez problémů,snažila jsem se tedy nakojit před cvičením,abych nekojila bezprostředně po cvičení,ale nikdy jsem nezpozorovala,že by dětem mléko chutnalo méně nebo,že by ho ubývalo. Navíc to zjistíš hned napoprvé,když by malé mlíčko nechutnalo,tak to cvičení omezíš.Ono,když je někdo na sport hodně zvyklý,tak mu to prostě chybí je to jak absťák a i se to odráží na psychice,což teoreticky jde také do mlíka,takže těžko říct,co je úplně správně. Ale já prostě sportovat chodila k životu to nutně potřebuju a kojení jsem tím nijak neohrozila. :wink:
8. led 2011 ve 22:58  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
malymu je pul roku a v tydnu se chystam do fitka si nechat udelat permanentku ale asi to taky nebudu prehanet.. budu chodit asi plavat.. a tak jen zabehat.. proste abych se hybala.. chci shodit 5 kg.. coz neni takova obr vaha.. takze s tim pujdu pomalu.. taky sem slysela ze kdyz se telo unavi nemusi se tvorit mlicko.. a o to ja prijit tedy nechci.. komu by se chtelo v noci stavat a delat UM.. hihi i kdyz maly stava uz jen jednou za noc.. i tak by to bylo vysilujici..
8. led 2011 ve 23:05  • Odpověz  •  To se mi líbí
Podle mě je ideální cvíčo pro kojící maminku něco klidného a pohodového. Takže například jóga, taiči :slight_smile:
Aby šlo spíš o relax než o strhání těla, na to je času dost :slight_smile:
9. led 2011 ve 21:42  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
po obou dětech jsem po šestinedělí začala okamžitě cvičit (cvičila jsme i do porodu, ale to jen gravidjogu) - normálně chodím 2x týdně do fitka (vždy večer když je oba uložím) a absolutně žádný vliv to na kojení nemá a nemělo
že by se ztrácelo mlíko - to už vůbec ne - kojení prvního jsme ukončila až v 11 a kus měsících, ale to z důvodu, že jsme byla už ve třetím měsíci těhu s druhým a bylo to kapku náročné
mamka je laktační poradkyně a dula a ani mě nikdy na nějaké takové riziko neupozorňovala (teda ne že bych se jí na to ptala :grinning:)
9. led 2011 ve 21:53  • Odpověz  •  To se mi líbí
ahoj, neboj, případné vylučování kyseliny mléčné do mléka připadá v úvahu až při nadměrné zátěži, nevím, třeba aerobik 2hodiny v kuse nebo spinning maraton.....běžné cvičení hodinu a v běžném tempu je ok. ideální je kalanetika, posilování na úrovni, která je ti příjemná, spinning jedna lekce, aerobic nebo zumba jedna hodina....prostě dej na svůj pocit. o mlíčko nepřijdeš, chuť by se neměla změnit, a pokud ucítíš změnu v chování prcka po kojení, jen ubereš na záteži.
pokud jsi na sport zvyklá, endorfiny, které se do těla vyplavují po cvičení, jsou jen pro tvoje dobro a nemůžou kojení ovlivnit. pokud máš možnost, hlídej si tepovou frekvenci, sporttestrem, drž se na na 60% maximální TF (ta je 220 tepů mínus věk) a bude ti fajn, miminku taky.
Začala jsem po dvou měsících po porodu sportovat stejně jako před tím a kojili jsme se vesele dál.
9. led 2011 ve 22:00  • Odpověz  •  To se mi líbí (2)
No, něco na tom asi bude, protože moje bývalá sousedka je zdravotní sestra a ta svým dcerám odmítla hlídat děti ještě když je kojily a chtěly jít na aerobic. Řekla jim, že ať si cvičí u televize strečink, nebo ať si obstarají hlídání jinak, že jim víc nijak zdůvodňovat nebude, že by měly samy vědět, když jsou také zdravotní sestry. Než jsem si přečetla příspěvky, myslela jsem si, že měla jiný důvod děti nehlídat, že to bylo třeba i proto, že holky byly obě opravdu velice štíhlé a že se obávala o to, aby nebyly vyloženě jako kost a kůže.
5. črc 2014 ve 20:23  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
Tvůj příspěvek