• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Nesníží mi posilování tvorbu mlíka? Na co si dát pozor?

25. února 2009 
Ahoj,protože už mám fakt dost problémy se zádama,ráda bych začla chodit cvičit.Posilovna mě láká,tam vůbec,ale i časově,že to nemá určenou dobu a můžu tam jít kdykoliv..Ale pořád ještě kojím a musím ještě s tím vydržet a mám co dělat,abych to udržela,bojuju o každou kapku.Doted jsem to odkládala,ale už vidím,že bych to cvičení fakt potřebovala.Ale nevím,jestli mi to nesníží tvorbu mlíka nebo tak.Chtěla jsem vědět,jestli s tím máte někdo zkušenosti,jestli jde cvičit a na co si třeba dávat pozor.On je asi rozdíl,když jste byli zvyklí cvičit před těhu a pokračujete hned a já,když bych chtěla teprve začít.Nerada bych o mlíko přišla,to radši tu bolest ještě vydržím.
Díky za názory. :slight_smile:
25. únor 2009 v 00:47  • Odpověz  •  To se mi líbí
Čau Ria, s kojením při cvičení ti neporadím, já bohužel měla mlíka malinko při obou dětech, takže oba kluci vyrostli na UM, ale u obou jsem byl v posilovně už od jejich 3.měsíce a můžu jedině doporučit. Jestli jsi nikdy do posilovny nechodila, tak si určitě při první návštěvě zaplať osobního trenéra, který tě naučí, jak cvičit na strojích a jaké cviky zvolit a ten by měl vědět, jak to s tím kojením je a pokud neví, měl by vědět, kde to zjisti, pokud se tedy jedná o dobrého trenéra. Ale posilovnu určitě doporučuju, já chodím cvičit hlavně pro ten pocit a taky, že na dvě hoďky můžu vypadnout mezi lidi. Máte u vás posilovnu s hlídáním dětí?
25. únor 2009 v 08:58  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj, já chodím od 2 měsíce a na mlíčko to rozhodně vliv nemělo. Cvičila jsem i předtím a záda mě bolely fest, takže začít jsem prostě musela. Ale určitě souhlasím aby sis zaplatila trenéra aspoň na začátek a asi bych na to šla opatrně abys neměla takovou svalovou horečku. My bereme malou zatím v sedátku do fitka sebou, takže pohoda :slight_smile: jinak hodně štěstí a zádička se srovnaj!
25. únor 2009 ve 14:31  • Odpověz  •  To se mi líbí
ahoj, určitě můžeš, tvoru mlíčka to neovlivnuje, jen se nedoporučují intenzivní treninky, nebo aerobní zátěž "až na krev", aby se nevyplavovala kyselina mléčná, která by mohla ovlivnit chut MM. To opravdu nehrozí při normálním cvičení. A holky ti radí super, dej za první hodiny pár korun navíc za trenéra, řekni mu, že chceš cvičit se zaměřením na zpevnění zádového svalstva, on ti trenink sestaví na míru. Jsem z Prahy, ale příložitostně jsem v Brně chodila do BIG ONE (jmenuje se to tak?), někde u Vaňkovky? Byli tam profíci.
25. únor 2009 ve 14:59  • Odpověz  •  To se mi líbí
ria80, můžu se jen zeptat, proč ještě tolik stojíš o kojení, když už máš tak velkou holčičku?
25. únor 2009 v 15:33  • Odpověz  •  To se mi líbí
já chodím na spinig a tvorbu mlíčka to neohrozilo
25. únor 2009 v 16:02  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
Ahoj,díky za rady.To je jasné,že se nejdřív poradím.Posolovnu s hlídáním nemáme nebo je to hodně drahé.Takže snad to vyřeším nějak jinak.Ale nejdřív jsem chtěla vědět,jestli to má vůbec cenu zkoušet.
Kojit potřebuju,protože malá má nějaké problémy a doktor říká,že je fajn,když budu ještě kojit.A taky mi to pomůže i jinak,protože zažíváme situaci,kdy už ten fakt,že kojím,nám pomůže.Prostě potřebuju.
Tak se teda půjdu zeptat a uvidím,jak to dopadne
25. únor 2009 ve 20:07  • Odpověz  •  To se mi líbí
ahoj :slight_smile: no já slyšela,že se nesmí hlavně posilovat prsní svaly,že bysme o to mlíčko mohly přijít :frowning2: takže raději neposiluju
25. únor 2009 ve 20:26  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
No to mě taky nepadlo,že prsní svaly asi ne,ale hlavně záda,snad to nebude vadit
25. únor 2009 ve 20:53  • Odpověz  •  To se mi líbí
Ahoj, tak ja zacala cvicit asi ve 3 mesicich maleho. Nejdriv jsem ho brala s sebou, abychom stihali kojeni, ted uz zustava doma. O mlicko jsem neprisla, kojime stale. Jen mu asi moc nechutnalo, kdyz jsem mu dala napit hned po cviceni, ale kdyz je to treba uz tu hodinu po, tak uplne v pohode.
Necvicim teda v posilovne, ale aerobik, jak tanecni, tak posilovaci. Prsni svaly posilujeme taky, ale nijak extra.
Urcite ti holky radi dobre poradit se s trenerem, nekde ani nemusis mit osobniho trenera, ale takoveho co je ve fitku prave na takoveto rady, ale ne na treningy.
Tak hodne stesti.
25. únor 2009 ve 22:10  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tvůj příspěvek