Problémy s odstřikováním. Je lepší elektrická odstř.?

beruska1979
26. dub 2008

Ahoj maminky,

Mam 4 mesicni holcicku a za tyden musim na 3 dny odjet. Za timto ucelem jsem si zakoupila rucni odstrikavacku od Aventu, ale nejde mi odstrikavat. Po 20 min jsem odstrikala jen 20ml, pri tom se mi zda, ze mleka mam dost. (zkousela jsem odstrikat rucne a mleko stale teklo). Dcera pribira dobre, tak v nedostatku mleka problem neni. Spis jsem jeste nevychytala techniku odstrikavani, ale obavam se, ze jestli-ze musi vypit 180ml za 1 kojeni, a kojim asi tak 6 denne, nikdy neodstrikam dost. Premyslela jse, ze bych ji behem tech 3 dnu podala UM, v noci behem tech 3 dnu bych ji kojila a pak bych se zase vratila ke kojeni. Myslite, ze by mi potom mohla prso odmitat, jestli ji dam behem tech 3 dnu UM?
Nebo si mam poridit odstrikovacku elektrickou?
diky za rady 😉

werminka
26. dub 2008

ahoj Beruska 🙂
protože mám hodně mléka, tak taky odstříkávám - ruční odsávačkou od fy FARLIN. Je to na stejném principu jako ta od Aventu. Ze začátku jsem měla taky problémy s odstříkáváním - taky se mi zdálo, že vystříkám málo mlíčka.... a dlouho to trvalo..... Je to opravdu asi o té technice. Nevzdávej to a ještě to zkoušej - máš na to týden 🙂
Já dneska odstříkávám jak divá 🙂 - během chvilky mám odstříkáného spoustu mlíka.
Měla jsem ze začátku problém jen s přisátím odsávačky k prsu - vůbec mi to nešlo.... a teď v pohodě 😉 TAk zkus vlézt do teplé vany - prsa si nahřát a přitom odstříkávej - když je prso a odsávačka mokré - krásně se přichytne a přilne k prsu a krásně tahá. Jednou rukou si přidržuji odsávačku u prsa (aby doléhala) a druhou mačkám páku..... ze začátku toho nikdy moc neteče.... ale po 3-5 minutách to začne 🙂)) uvidíš - zkus to ještě. Držím palečky.