Syn jí v noci každou hodinu. Jsem vycuclá. Co s tím?

varfa
17. črc 2008

Potřebuji pomoc.Mám syna 4 a půl měsíce starého,který už vydržel prospat noc jen s jedním kojením ve +-4 hodiny ráno.Jenže před zhruba deseti dny se začal budit s naprostou pravidelností v půl dvanácté a pak každou hodinu,vždy čtvrt hodiny kojíme a pak zase na hodinu usne.Přes den kojíme po třech až čtyřech hodinách.Volala jsem proto dětské lékařce a ta nám poradila,ať přidám rýžovo mléčnou kaši před spaním a ještě nakojím a výsledek:včera jsme do Matouše dostali 100ml kaše a ještě jsem deset minut kojila a vzbudil se v půl dvanácté a pak každou hodinu ☹ Jsem naprosto vycuclá,jak fyzicky,tak duševně.Malej je přes den naprosto spokojený a veselý miminko jako vždy.Poradí někdo?

kim
17. črc 2008

Varfo, stalo se mi to samé, přesně od 4 měsícíů!!!Nemyslím si, že je to hlad!!!!!!Nevím sice čím to je, ale můj kluk se teda hlady nebudí, my jsme na UM, naposledy papá tak ve 20h, já mu dala vždy cucnout čaje po tom probuzení a zase zaspal a za hodinu třeba zase!!!!No nepotěším Tě, trvá to do teď, sice těch nocí, kdy se budí takhle po hodině je naštěstí už hoodně málo, ale stejnak nespí v kuse celou noc!!!!
Já bych Ti radila nevyndavat z postýlky, ale třeba jen položit na druhý bok, dát dudáka a zase odejít.Nepíšeš, jak to u vás probíhá, zda jak se probudí začne hned plakat nebo se jen převaluje...??

kaculi
17. črc 2008

Možná neporadím, ale náš Pitrýsek tohle začal dělat asi ve 3 měsících. Spával na zádíčkách a taky se co hodinu budil. Po týdnu už jsem byla úplně hotová a poslední možnost, co mě napadla bylo ho dát spinkat na bříško. A od té doby je to úplně v pohodě, budí se maximálně 2x za noc na krmení. Připadalo mi že ho budí ručičky, kterými ve spánku hrozně šermoval. A od té doby spinkáme jen na bříšku, jediné místo kde spinká na zádech je kočárek.

varfa
autor
17. črc 2008