• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme:  Beremese.cz Modrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Alergie na Nurofen i Panadol. Co mu teda můžu dát?

26. dubna 2013 
Po nurofenu se osypal, dr rikala ze rozhodne nemam uz nurofen vubec davat.
No a ted po ockovani jsem mu proti horecce dala panadol a osypka jeste horsi a trva nam 4 dny. Jindy byla do druheho dne pryc. Co teda mam dat na horecku? poradte :unamused:
1. lis 2009 ve 20:14  • Odpověz  •  To se mi líbí
zkus Ibalgin, i kdyz ten ma stejnou ucinnou latku jako tusim nurofen, ale mohl by mit jine slozky ... nejlepsi by ale bylo konzultovat to s doktorkou, aby zjistili, na kterou latku by ta alergie mohla byt ...
1. lis 2009 ve 20:20  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tak tohle zkonzultuj určitě s doktorkou. Ta by měla umět odhadnout (nebo zařídit testy) jestli je to alergie na účinnou látku nebo nějakou přísadu a doporučit něco vhodného.
1. lis 2009 ve 20:31  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
ono jeste musi byt neco na snizeni teploty, ale radeji uz nic neriskovat. No zitra zavolam dr a uvidime.
Jeste me napada jestli neni homeopatikum na snizeni teploty ?
1. lis 2009 ve 22:50  • Odpověz  •  To se mi líbí
Homeopatikum na teplotu neexistuje ziadne, existuju Viburcol cipky, ale tie su skor proti bolesti. Ibalgin obsahuje rovnaku ucinnu latku ako Nurofen, ale je mozne, ze maly ma alergiu na nejaku pomocnu latku o to skor, ak si davala sirup, su tam rozne farbiva, konzervanty, stabilizatory, korigencia vone, ale nie je vylucena aj alergia na ucinne latky. Mozno by som vyskusala dat cipok Nurofen alebo Panadol ci Paralen, tam je tych prisad podstatne menej. Teplota sa zbija az nad 38st, to uz urcite vies. Ak by to bolo zle aj po cipku, tak by som skusila nejake obklady, zabaly a urcite by som vyrazku riesila s doktorkou.
2. lis 2009 ve 14:09  • Odpověz  •  To se mi líbí
jen mě napadlo, jestli se osypak prčitě po tom apnadolu. Nemohla to být i reakce na to očkování?
2. lis 2009 ve 14:17  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
kaleilah... byla to druha davka synflorixu. Po vsech ockovanich mel max. horecku, ale i pri horeckach se nikdy neosypal. Po nurofenu to bylo jednoznacne, davala jsem mu ho uz trikrat a vzdy druhy den kdy jsem mu nurofen dala se osypal.
2. lis 2009 ve 21:44  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tak co na to doktorka? Volalas?
2. lis 2009 ve 21:49  • Odpověz  •  To se mi líbí
boobinka - Viburcol je i na horečku a je výbornej :wink:
http://www.lekarna-zdravi.cz/eshop/detail-33380/viburcol-supp-12/
2. lis 2009 ve 22:23  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
jjaanca... volala. Dnes rano jsem nenasla ani flicek, tak ve ctvrtek se jdem poradit.
jabber... dekuji za tip. Uvidim co poradi dr.
3. lis 2009 v 11:30  • Odpověz  •  To se mi líbí
Páni, to slyším poprvé, že by se někdo osypal po Nurofenu. Ale všechno je možné, a obzvláště u dětí. Můj syn se zase osypal po ACC 100. Jinak si myslím, že čípek Nurofen nebo Panadol by mohl být lepší, nejde přes žaludek a neobsahuje ty látky, jak psala ludmilka. No musí se to vyzkoušet. Já jsem na ty fleky dala synovi Fenistl kapky - jsou výborné.
19. bře 2012 v 11:31  • Odpověz  •  To se mi líbí
Upozornění
Uživatel je nedůvěryhodný. Je možné, že nejde o reálnou osobu, ale o účet vytvořený za účelem propagovat konkrétní výrobky/služby nebo účelově manipulovat diskuzi. Podívej se na příspěvky od silvapokorna.
@minnie77 mně děti zase po Nurefenu zvracely a hrozně krkali. :zipper_mouth:
26. dub 2013 ve 13:16  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tvůj příspěvek