Kapky Maltofer - způsobují u kojence zácpu?

jitukka
25. únor 2015

Holky prosim vas dostali jsme pro maleho zelezi v kapkach a chci se zeptat: zpusobuji taky zacpu?? Vim totis, ze kdyz jsem brala zelezo v tehotenstvi ja, tak jsem zacpu mela velkou?? Potka to i moje miminko?? Nebo maltofer to ma jinak?? Dekuji

mysonek
25. únor 2015

@jitukka ahoj, nemám zkušenost se železem u kojence, ale jsem lékařka a u dospělých pacientů může jakýkoliv preparát způsobovat jakékoliv zažívací potíže. Takže někdo nemá žádné potíže, někdo má zácpu, jiný průjem.....A taky někdo snáší nějaký preparát, někdo jiný preparát a někdo žádný. Takže zatím se tím nestresuj, potíže nemusí mít žádné. A pokud ano, tak upozorni pediatra a dá Vám něco jiného. Držím palce ať je malý bez potíží.

ajurka
25. únor 2015

@jitukka malej take bere maltofer a naopak jen co mu to dam ma naloz v plince 😀

demetritis
25. únor 2015

ahoj nemá sice zkušenost u kojence ale mě ho dávají už druhé těhu a když nahou mi zvýší dávku doporučí mi dát si nějaké ovoce z více vit C a na zacpu u něj pomáhá jablka za jestli miminko není moc malinké zkus pár lžiček jablečné drženě, třeba to zabere

jitukka
autor
25. únor 2015

Dekuji...@demetritis malej je jeste malej ma 8 tydnu 🙂 no uvidime, jak psaly holky treba to bude mit bud opacny ucinek, nebo snad zadny. Ja prave mela taky v tehu ze zeleza hroznou zacpu :/

demetritis
26. únor 2015

ještě mě napadlo syn měl šílené zácpy po D tak to železo nedávat ve stejný den, ja ho teda u syna to d vysadila úplně sin mi sním prožíval 1a půl, a neustálé kakání na teploměr jinak tlačil až byl modrý a nic tak sem vysadila a bylo problém se zmírnil o 80% a to už se dalo vydržet tak hodně štěstí a málo slziček

jitukka
autor
7. bře 2015

Holky prosim vas, tak zacpu teda mame. Tak me napadlo, kdyz si dat svestkovou stavu nebo suseny merunky, dostane se to aspon trochu do mlika aby ho to ,,prohnalo"?? Dekuji 🙂

mysonek
7. bře 2015