Máte zkušenosti s lékem Propranolol?

21. února 2016 
Má prosím nějaká maminka tady zkušenosti s lékem Propranolol jako léčbu hemangiomů? Potřebovala bych poradit s pár otázkami.

Užíváme ho od září 3x denně kvůli obrovskému hemangiomu na rtu. Za toho půl roku se krásně zmenšil. Chtěla bych lék vysadit, protože hemangiom už jí dle mého neohrožuje a proto mi nepřijde nezbytně nutné pumpovat jí 3x denně takovým lékem (lék na srdeční arytmii). Má taky jiné potíže, ekzém, špatně jí a neprospívá, sice mi každý doktor říká, že ten lék na to nemá určitě vliv, ale nechápu jak si tím můžou být tak jistí, každé tělo reaguje jinak a je to prostě šílená chemie. Taky ho užíváme v noci a musí se po něm najíst a já už chci dceru v roce naučit spát hezky celou noc, navíc nemám už mléko a umělé nepije, takže ani nevím, čím jí budu krmit v noci.

Zkrátka lék nám pomohl, ale aby hemangiom úplně zmizel potrvá to ještě tak rok a možná více. V pátek jdeme na kontrolu a je mi jasné, že mi to doktor bude rozmlouvat a bude chtít léčbu dokončit. Nerada bych udělala něco špatně, doufám, že po vysazení léku jí nemůže hemangiom snad znovu narůst.

Co si o tom myslíte?
4. bře 2014 v 10:45  • Odpověz  •  To se mi líbí
Že si to představuješ jako Hurvínek válku. Taky jsem se po půl roce ozvala,zda bysme nemohli vysadit dr. MALIŠ mi dal
4. bře 2014 ve 21:48  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
Tak u zdravého dítěte, budiž, ale když neprospívá, nejí (neustále podstupujeme gastro vyšetření a nic nezjistili) a na kardio zjistili, že jí lék snižuje srdeční frekvenci a každý jen říká, jak je to v pohodě.....
@euryanta
5. bře 2014 v 08:08  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
@euryanta A co ti řekl? Jaká jsou rizika, když přestaneš?
5. bře 2014 v 08:12  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tohle by se hlavně nemělo vysazovat najednou a určitě bych to dělala jen na radu lékaře.
Srdeční frekvenci snižuje, to ano...to ale není vedlejší účinek, ale normální účinek tohoto léku. Běžně se tahle skupina bere právě na tyhle potíže. Na léčbu hemangimu se používá až nověji
5. bře 2014 v 08:27  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
@scai Já mám jen strach, protože není zdravě prospívající dítě a v tuhle chvíli je ten hemangiom jen mírná kosmetická vada.
5. bře 2014 v 08:38  • Odpověz  •  To se mi líbí
@lrg ale fakt to řeš až s doktorem, právě rychlým vysazením bys mohla ublížit...to tělíčko se na ten lék adaptovalo, zvyklo si...vysadit by se měl postupně, zvlášt když ho bere 3 krát denně. Fakt se poraď, řekni tohle doktorovi.... snad bude rozumný a nějak se dolmluvíte co s tím
5. bře 2014 v 09:29  • Odpověz  •  To se mi líbí
@lrg
@lrg dobry den...taky nas ceka lecba....jak jste dopadli?
21. únor 2016 ve 14:59  •  čeká miminko, termín má v prosinci 2015  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tvůj příspěvek