• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme:  Beremese.cz Modrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Průjem bezprostředně po podání čípku. Může to souviset?

7. června 2009 
Dneska měla malá teplotu - dala jsem jí čípek paralen 100 do zadečku a do 10ti minut se vykakala jakoby měla průjem (normálně má bobek spíš tužší)....teď navečer to samé, po podání čípku zase následoval průjem, může to mít souvislost s podáním čípku nebo s tíím, že nám lezou zuby - k tomu taky přikláním tu teplotu, protože jinak jí nic není....než šla spát, dala jsem jí na teplotu ibalginsirup. Setkala jste se některá s takovouhle reakcí po podání čípku ???? Děkuju
6. čer 2009 v 19:27  • Odpověz  •  To se mi líbí
ahoj, nestretla som sa s tym, ale je to mozne, cipok jej mohol zmakcit stolicu, ale moze to byt aj zo zubov. Uz si jej predtym davala cipky?
6. čer 2009 ve 20:58  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
jednou myslím jo a to nic neměla
7. čer 2009 v 17:22  • Odpověz  •  To se mi líbí
vojtisk, je to normální, ten průjem mlůže být i naředěný čípek, taková bílá kluzká hmota. Pokud ti čípek vykaká hned, koukni, zda je na plence, nebo aspoň rozpuštěný a dej jí ještě jeden, hned. Pak už by kakat neměla. Zaváděj ho hodně hluboko.
7. čer 2009 v 17:26  • Odpověz  •  To se mi líbí
Mimochodem, neměla by to býát reakce na čípek, ale že má něco v zadečku, co ji nutí tlačit.
7. čer 2009 v 17:26  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
mikul - nebyl tam žádnej ani rozpuštěnej ani celej čípek - normální hnědej průjem, ani nic bílýho rozplizlýho....dala jsem jí potom sirup, ten čípek už jsem nezkoušela
7. čer 2009 v 17:58  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tvůj příspěvek