• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Zvrací/ublinkává po probiotických kapkách

13. července 2014 
Ahoj, před týdnem jsme začali dávat probiotické kapky BioGaia. Zdá se mi, že se od té doby tak jednou denně pozvrací (cca hodinu po jídle). Asi to není takovéto "brutální" pozvracení, spíš mu to tak vyteče z pusy. Ale je v tom cítit žaludečení šťáva - to už asi jenom odříhnutí nebude? Máte někdo zkušenost, že by vám děti zvraceli po těchto kapičkách? Nevím, jestli mu je mám dávat dál...
13. črc 2014 v 11:08  • Odpověz  •  To se mi líbí
Já je dceři musela přestat dávat právě z tohoto důvodu, asi na ni byly moc mastné. Ale malá byla stejně od 3 týdnů na UM, takže jsme přešly na Hipp mléko, které už probio obsahuje.
13. črc 2014 v 11:12  • Odpověz  •  To se mi líbí
@lucyanek A proč je dáváš? Když mu to nedělá dobře, nedávej mu je.
13. črc 2014 ve 13:18  • Odpověz  •  To se mi líbí
@lucyanek my jsme s kapickami nemeli zadne problemy... asi mu je nesedli... :confounded:
13. črc 2014 v 15:57  • Odpověz  •  To se mi líbí
autor
@zamilovanadonej Kvůli prdíkům...
13. črc 2014 v 16:42  • Odpověz  •  To se mi líbí
Zkusila bych místo nich Laktobacílky od Swiss...
13. črc 2014 v 16:48  • Odpověz  •  To se mi líbí
@lucyanek Na prdíky nejlépe působí "cvičení nožiček a masáž bříška. Myslím že není nutné do děcka něco cpát, je to jen mohutná reklama....
13. črc 2014 v 19:37  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tvůj příspěvek