Potrat nebo si miminko nechat? Prosím radu

tereza1234566
17. lis 2016

Ahoj vsem, rada bych aby jste mi poradili i vy. S pritelem cekame miminko,mě bude 19 a pritelovi 21 let,studuji na stredni skole a pritel chodi do prace. jsem v 8 tt+5 dní. Jenze se naskytla komplikace ..pritel mi v pondeli oznamil "bud já nebo to dítě" snazila sem se najit nejaky vychodisko a uklidnovala ho,ze to zvladneme a i on mi to sám rikal pred tim. Jenze stalo se , co se stalo. Kdyz mi to ted v pondeli rekl,tak se mi do dnesniho dne neozval. Vcera jsem byla na gynekologii a uz mi mel dat tehotenskou prukazku,jenze jsem rekla,ze potrebuju chvili cas ,ze mozna premyslim nad potratem. Doktor mi dal cas do pristiho pondeli. Jenze hacek je v tom,ze ja bez pritele nechci byt, a zase kdybych sla na potrat,kdo mi zaruci mit deti v budoucnu? A ze je chci. Ale kdyz si ho necham,budu na to sama,jeste pritom dodelavat skolu a budu svazana da se rict. Opravdu nevim..hrozne me to od pritele mrzi,protoze kdyz to bylo tak nejak mezi nama dobry,tak jsem to prijmula,ze sem otehotnela. Jenze ma nalady sem tam a ted me v tom nechal..co by jste delali na mem miste vy ? Moc dekuju za odpovedi.

pt1981
17. lis 2016

Podle me pritel za moc nestoji, kdyz vam dava takto na vyber... A neni to o veku, to mi verte. Mel by vas podporit... Rozhodnout se ale musite sama. Mate nekoho, kdo vam ze zacatku muze pomoct? Je tezke bst na vse sama, ale neni to nemozne... Drzim pesti, at se rozhodnete spravne...

ababunk
17. lis 2016

Ahoj, asi to budeš mít těžké, ale zvládneš to. Zvládlo to plno jiných maminek.Miminko bych si nechala. Mít dítě v 19 bych brala hned,bohužel jsem nemohla a podařilo se nám až po 7 letech snažení. A přítel asi za moc nestojí. Rozumný člověk nedělá taková ultimáta jestli on nebo dítě, to je vyhrožování a hloupost. Zvaž to sama, podle sebe a toho co cítíš v ♥.Držím Ti palce.

irca86
17. lis 2016