Váha a míra dítěte v roce a půl

veverka77
5. říj 2010

Ahoj holky,jsem tu nováček 🙂 často jsem tu už nakukovala a rozhodla jsem se zaregistrovat.
Tak by mě zajímalo,kolik vaše dětičky vážily a měřily na 18měsíční kontrole,mám totiž pocit,že náš Honzíček je nejhubenější žížalka v okolí 😀 měřil 86cm a vážil 10,7,přitom tak krásně jí,jenže je dost živý a asi to zas rychle spálí. ☹

moravanka
6. říj 2010

julinka 88 cm a 9,2 kg. 18 mesicu ma za 3 tydny.

hanulinecka
6. říj 2010

@veverka77 mareček měl 9,4 a 80cm míry Honzíka má ted ve 3 letech 😉

bronis
6. říj 2010

Ahoj, Jaňula měla v 18 měsících 86 cm a 11,945 kg 🙂 .

crca
6. říj 2010

V 17 měsících máme 82cm a 9,79kg-holka a 81cm a 9,87kg kluk 😅 nemyslím si,že by přibrali kilo do měsíce a vyrostli o 5 cm,takže neboj nemáš jediná žížalky 😀 Taky mám dva tajfuny a s jídlem je to tak,že od všeho pár lžiček,víc do nich nedostanu,ale snědí hodně ovoce a zeleniny,tak to neřeším 😉

glumy
6. říj 2010

Ahoj, tak Kubík má v 18ti měsících 90cm a 12,1kg 😀

veverka77
autor
6. říj 2010

@moravanka Teda,tak to je asi budoucí modelka 😉 moje holky měly v 18 měsících jen 80 cm 😀 váhu cca jako Julinka,byly oproti Honzíkovi baculaté.

veverka77
autor
6. říj 2010

@hanulinecka jé tak to jste ještě větší žížalky než my,to jsem ráda,že v tom nejsem sama 😀 v okolí jsou samí kluci co mají v roce a půl 15 kilo 😲

veverka77
autor
6. říj 2010

@bronis Tak Jaňula je akorátní 😉

vladka1
6. říj 2010

ahoj my měli 86cm a vážíme 10,2kg

sabcav
6. říj 2010

Ahoj, my jdeme na 1,5 roční prohlídku akorát zítra 🙂 , tak pak napíšu přesné údaje, ale tipuju tak 85cm a 11kg, tak uvidíme, jak moc mi ten tip vyjde 😉 .

veverka77
autor
6. říj 2010