Vojtova metoda. Jak často cvičit?

snufi
23. lis 2011

Maminky, můžete mi prosím poradit?
Chtěla jsem se zeptat, jestli někdo nevíte, zda se může zlepšit stav 4měsíčního dítěte, když se cvičí vojtova metoda jen 2x denně. Dítě nedrží hlavičku a při pasení koníků má nakloněnou hlavu jen na jednu stranu. Je to jako by se vůbec necvičilo nebo to smysl má i 2x denně. Děkuji

kaatulka
23. lis 2011

Já jsem chudáčka našeho pérovala při každém přebalování ☹...ale my měli asymetrii šíje, jak je to u tohohle, to přesně nevím, ale jestli fyzioterapeutka doporučila cvičit dvakrát denně, tak to určitě má význam...

vafle
23. lis 2011

nejsem žádný odborník ale my teda s malým museli cvičit 4x denně a když jsme to nezvládali tak minimálně třikrát......nám bylo řečeno že dvakrát je opravdu málo ta stimulace tomu dítěti tak dlouho nevydrží...a v té prodlevě si zase fixuje tu špatnou polohu...my měli asi obdobný problé, ale cvičili jsme od 2 měsíc" a v osmi už stál v roce chodil a teď má 13 měsíců a lítá jak šus...
chce to zatnout zuby a přetrpět....
jinak je tu na vojtovku celá diskuze

eficenka
23. lis 2011

ahoj 🙂
jsem fyzioterapeutka na dětské léčebně...
Podle nejnovějších poznatků bys měla cvičit minimálně 3-4 krát denně 10-15 minut, stačí pokud tu správnou "svalovou souhru" uvidíš tak 5 krát...
a smysl to určitě má, k nám děti jezdí pravidelně a jako fyzioterapeut vidíš jejich první zvedání hlavičky, sed, lezení po čtyřech, stoj... Ale vše chce čas!

mrsblack
24. lis 2011

my cvičili 3-4 denně od 2.měsíce, dvakrát je asi fakt málo. Ale zabralo to, ve 4. se už otočil sám na bříško, v 6,5 se sám postavil a teď v 7 začíná chodit kolem ohrádky a postýlky 😀 takže vytrvej!!!

kalo
24. lis 2011

A to ti na rehabce neřekli, kolikrát máte cvičit??? 😲

barevka
24. lis 2011

Nám bylo řečeno při každém přebalování, minimálně 4-5x denně. Cvičily jsme od tří týdnů a určitě se to vyplatilo!

chickkky
21. bře 2012