Akné po čtyřicítce. Máte zkušenos s léčbou, příp. konkrétním odborníkem?

sonacha
11. čer 2022

Hezký den, nemá někdo zkušenost s léčbou akné? Po vysazení antikoncepce tím dost trpím, problematické oblasti jsou záda a obličej. Navstívila jsem i kožní lékařku, ale gel, který mi předepsala, nesnesu. Extrémně vysušuje, pálí mě po něm kůže. Nemáte zkušenost s konkrétním odborníkem, zařízením? Děkuji

denninka22
12. čer 2022

@sonacha Já jsem s tím měla problémy hodně dlouho. Pomohlo mi až to, že jsem se o pleť začala opravdu starat. Ráno a večer pleť vyčistit čistícím gelem, pak tonikem/miceralkou a namazat krémem (denni/noční). Měla jsem kosmetiku marykey. Po pár měsících viditelný výsledek. Navíc jsem trpěla perorální dermatitidou, takže jsem používala Zineryt od dr.
Pokud ti lék od dr. nevyhovuje, ať ti napíše něco jineho, ale ať ti dá co ti dá, určitě je potřeba se o pleť starat. Moje dermatolozka bohužel nepřijímá nové pacienty.

lida9
12. čer 2022

podle me rozhozene hormony jen tak rychle nespravis... a uz vubec ne jen vnejsim namazanim a hotovo... telo se musi vycistit a srovnat se, to bude trvat... pridat stravu, ktera nezhorsuje akne a zacit se starat o plet viz prispevek vyse... preji at se plet brzy srovna!

sonacha
autor
13. čer 2022

děkuji za reakce lida9 denninka22 🙂 Budu muset zkusit vydržet. O pleť se důkladně starám dlouhodobě. Ale opravdu to budou asi hormony a to bude chtít komplexnější změnu. Mnohem víc se mi i mastí vlasy, takže hrůza 😅 Snad ještě budu uvažovat znovu o antikoncepci nebo se těšit na přechod 😀

jirkasaska
13. čer 2022

@sonacha Doporučila bych léčbu Curacne u kožní. Já teď čekala na konec kojení, abych mohla znovu kožní o tuto léčbu požádat. Mě před lety zabrala výborně. Akorát člověk nesmí být těhotný ani kojit.

haylin26
13. čer 2022