Co děláte na mateřské, abyste nezakrněly? Co koníčky?

lendych
5. čer 2008

Chtěla jsem se zeptat jake máte na mateřské dovolené zájmy, jestli se to dá stihnout.... 😉

niega
5. čer 2008

Pracuju na plnej úvazek 😀 ...

bramburka
5. čer 2008

Koníka? 😀

bramburka
5. čer 2008

čtu, chodím ven, vařim 😉 z toho blbnu a ted budu mit brigadu, webový stránky, tak snad budu míň blbnout.

nensy
5. čer 2008

jo tak koník mě taky baví.já teda peču dorty .to je moje hoby. 😀

vladimuraz
5. čer 2008

Najala jsem si učitelku na angličtinu, začínám od abecedy a snad se za ty 3 roky něco naučím . Ovšem už jsem se jí párkrát ve dveřích musela omluvit, že nic neumím 😝 (dost na mně chvátá, 100 stran učebnice za měsíc 😕 ). Ale vysedávání u internetu, na to si čas najdu vždycky 🙂 A hodně cvičím s malou, to není můj koníček, ale bohužel potřeba.

mobina
5. čer 2008

Tak můj celodenní koníček je zatím prcek a myslím, že tak do půl roka až roka určo bude na 100%. Nějak mi to žvatlání a ňufnání zatím nevadí a spíš si to užívám. Později snad bude čas i na nějakou knížku a trochu sebevzdělávání, popř. lehce i nějaká práce 😉 No a když je čas, tak dřepim u koníka 😀

schwarzovka
5. čer 2008

procházky a travian 😉

maakule
5. čer 2008

Ahoj, já jsem pořád někde venku s kamarádkama nebo chodíme s malou na plavání a cvičit ( je to cvičení maminek na míčích v přítomnosti miminek). A souhlasím, že mě to zatím taky moooc s mimčem baví.

berynka
5. čer 2008

Studuju, pracuju, čtu, jezdím často k rodičům, přijímáme různé návštěvy nebo je oplácíme a užívám si toho, že mám malou stále u sebe, můžu si čas organizovat podle svého, nenudím se a nepromarním ani minutu z celého dne 😉... u posledního bodu by se jistě ozvali odpůrci MK 😀

kalo
5. čer 2008