Tatínek na mateřské. Jaký na to máte názor?

luckam80
3. led 2007

Ahojki. Moc by mě zajímalo, jaké máte názory na otcovskou dovolenou? A hlavně, co by na to řekli vaše hrahé polovičky. A znáte ve svém okolí nějaký případ? Díky za příspěvky.

romana27
3. led 2007

Ahojky, tak já za sebe osobně - nechci si tu možnost vychovávat a starat se o dítě nechat ujít. Přeci jen matka je matka. Ale jsou i muži, co si na to troufnou a jde jim to.
Přítel se sice moc na dítě těší, ale jelikož když nic jinýho, tak vydělává 2 a půl krát víc než já 😀 , tak na tatínkovskou dovolenou bych to v našem případě neviděla 🙂
V okolí nikoho takovýho neznám, přeci jen jsem z malé díry na Moravě 🙂

luckam80
autor
3. led 2007

Já jen, jestli by šel, kdybys třeba TY vydělávala víc. Jestli by si troufl.
Já teda pracuju jako účetní a nemůžu si dovolit být 4 roky doma. Ale můžu pracovat i z domu, takže to budu řešit takhle, ale přítel dělá hasiče a má 2 dny volna, což znamená, že by mohl 2 dny hlídat. myslím tak na 4 hoďky, než se vrátím z práce, pak bych to zase přebrala já. Jen nevím, co na to řekne.

jess
3. led 2007

Ahoj,já bych si asi nenechala vzít,trávit čas se svým miminkem.Já jsem toho názoru,že mimi stejně nejvíc potřebuje maminku.A můj chlop,ten mi furt říká,jak mě obdivuje,že to zvládám,že on by to nedal 😀 .Myslím tím tu starost o dítě,o psa,bydlíme totiž na bytě,o domácnost.

Ale zas znám jeden pár,a tam sice muž není doma,ale o mimi se stará o hodně víc,mamina na to docela kašle.U takových případů si myslím že s otcem by mimi bylo líp.Moje kámoška zase-ještě dítě nečekají,ale už ted mi sama uznala,že ona by to asi nezvládla,že co se dětí týče,tak její přítel je zodpovědnější.