Bolesti v podbřišku 9 měsíců po porodu. Ovulace?

vendula_
7. kvě 2013

Ahojky všichni, chtěla bych se zeptat, zda nemáte některá stejný problém, jako já. Jsem 9 měsíců po porodu, a už 2 měsíce nekojím, menstruaci jsem jeětě nedostala, volala jsem lékaři a sestra mi řekla že mám ještě počkat, i když jsem ji říkala,že mám už třetí den pobolívání v podbříšku, jako u MS, tak řekla, že mám počka do konce týdne, a v případě, že to nepřejde, tak mám zavolat. Dnes ale celý den, mě pobolívá v podbříšku tedy méně, ale vždy mě začne jakoby podbříšek a vaječníky bolet o dost více, při močení. Zánět moč. měchýře jsem už ale měla, toto je bolest jiná, není to píchání či pálení,ale spíše takové křeče, opravdu jako u MS, nevíte prosím, zda to může být ovulace ? zajdu si samozřejmě k lékaři, ale zítra je svátek, tak nevím, zda čekat do čtvrtka, nebo jít na pohotovst zítra. Nezažila jste to některá ? děkuji

key25
7. kvě 2013

Ahoj mám něco podobného jsem tři měsíce po porodu a píchá mě v pravém vaječníku nejvíc když udělám jakýkoliv pohyb navíc jsem měla tyden zpět šílenou únavu menstruaci jsem taky neměla ale odstříkavám mléko tak snad nevadí že jsem se přidala s podobným problémem 🙂 snad nám zkušenější poradí slepák nemám

pehamek
7. kvě 2013

@vendula_ Já ovulaci cítila, ale nebyla to zdaleka taková bolest jako při MS. Spíš jen takový tlak a rozhodně ne křeče. Nemůžeš být zase těhotná? :D

vendula_
autor
8. kvě 2013

@pehamek
🙂 nemůžu 🙂)

pehamek
8. kvě 2013

@vendula_ no protože já jsem měla bolesti jakoby na MS a nakonec jsem zjistila, že jsem těhotná :D Jen jsem teda neměla křeče, ale klasický MS bolesti.

vendula_
autor
8. kvě 2013