Perorální dermatitida, máte zkušenost?

belize
31. bře 2013

Dobrý den všem,
již dva měsíce trpím perorální dermatitidou. Nyní jsem zřejmě v té nejhorší fázi...pupínky v celé spodní polovině obličeje. Poměrně dosti bolestivé...pálí, svědí, píchají...
V pátek jsem od lékařky dostala ATB Entizol a ATB mastičku Bactroban. Doufám, že to zabere co nejdříve, jinak během pár dní nebudu moci vystřit nos z bytu. ☹
Nemáte s PD někdo zkušenosti? Co nejlépe pomáhá?
Děkuji všem za radu a názor!
Hezký den!

lv
31. bře 2013

to je svinská věc..mě pomohlo naprosto vynechat vodu, obličej jsem si omávala jarischovým roztokem z lékárny a taky fluoridovanou pastu, koupola jsem si bez flouru /v lékárně, myslím Sensodyne růžová to byla/ s tím Entizolem to půjde dobře, zabírá rychle, já to měla těhotná, tak jsem ho nemohla.

belize
autor
31. bře 2013

@lv díky moc za radu....ten roztok mám taky, ale musím říct, že mě to při tom omývání docela pálí...ale to asi musí 🙂 ... a vidíš to o pastě bez fluoru mi mudr ani nic neřekla....ale hned v úterý běžím a kupuju! 😀
A ještě se zeptám...je nějaké omezení v jídle? Já přestala jíst taková ta pálivá, kyselá, kořeněná jídla. Ale můžu třeba kafe? To asi taky dráždí, ne?

lv
31. bře 2013

no mě doktorka taky o té pastě a o tom, že by na obličej neměla přijít voda neříkala, zoufalá jsem to našla na netu. Blbý bylo, že jsem se do toho líčila, dost to kryla, protože jsem jaksi na přepážce v pojišťovně nechtěla mít olezlý obličej a dostat dolů make-up bylo hrozný. Stravu nevím, neomezila jsem nic.

belize
autor
31. bře 2013

lv: No mně doktorka řekla, že klidně můžu make-up použít. Což mě potěšilo, protože pracuju v bance. Sice ne na přepážce, ale i tak jsem občas v kontaktu s klienty. Tak jsem to doma dnes zkoušela a jak píšeš, dostat to dolů byl děs. Takže asi budu chodit jako malomocná 🙂, protože jsem si ten obličej spíše podráždila.
A od té doby co jsi se toho zbavila, tak už se ti to nevrátilo? MUDr říkala, že se to velmi rádo vrací. ☹

lavita