Plíseň na nehtu na noze

tojada
7. lis 2018

Na levé noze na palci mám delší dobu plíseň. Byla jsem u lékaře. Mast a ni léky nepomohli. Prosím, poradí někdo? Děkuji.

tojada
autor
7. lis 2018

Promiňte pravopis, jsem ze Slovenska.

lennus
7. lis 2018

@tojada Zkusila bych protiplísňovou dietu a podpořila přírodními doplňky a preparáty - oreganový olej (je to nejsilnější přírodní atb), extrakt z grep. jadýrka a čaj lapacho.

sutajla
8. lis 2018

Též jsem to řešila u přítele a pomohl obyčejný jablečný ocet. Nehet potírat každý den po koupeli. Po třech měsících viditelné zlepšení, po asi 3/4 roce nehet jako nový.

tojada
autor
10. lis 2018

@lennus Prosím, jaká je to protiplísňová dieta? Nehet je taky už jak balonek.

lennus
11. lis 2018

@tojada Na nehtu jsou jich mrazky, je poměrně přísná, já bych to asi dělala pod dohledem nějakého homeopata, výživ. poradce či naturopata.

hankamila
7. čer 2020

Nejaky zakrok jste nekdo prosim podstoupil? Me zadne kremy nepomahaji a stale se mi to vraci.

werumka
7. čer 2020

@hankamila mast je na nehet k ničemu. Asi nejlepší je lak Loceryl (účinná látka nystatin), předepíše lékař, ale dá se klidně koupit i volne u Němců přes eBay.

zindy
11. čer 2020

Byla jsem na laserove terepie a pomohlo mi to uplne uzasne, pakrkat jsem tam byla, asi 4x a plisen byla pryc! 🙂))

hankamila
15. čer 2020

Opravdu? Casem se zadna plisen nevratila? A kde presne jsi prosim byla? Mam z toho docela stracha tak bych nekam kde tomu opravdu rozumi.

zindy
19. čer 2020

Byla jsem v Praze, za to dojizdeni par km mi to stalo! Taky jsem hledala kvalitni misto! Amarylliscentrum.cz, rika ti to neco?

hankamila
22. čer 2020

No mozna jsem to uz nekde cetla, ale ve spojistosti s necim jinym. Koukala jsem na ne, delaji toho docela dost!! Ti budou urcite dobří, Ja si tam zajedu a domluvim se s nimi, díky za typ

abdikate
26. čer 2020
Uživatel abdikate je nedůvěryhodný