Průjem a občasné křeče po porodu, máte to taky?

klarina_f
12. zář 2013

Jednou za čas se mi stalo, že mě chytl průjem, křeče v břiše slabší i silnější. Jak rychle to přišlo, tak to i rychle odešlo. Ovšem po porodu (už přes rok) se toho nemůžu zbavit. Průjem i bolesti břicha se mi vrací. Nějak nemůžu vysledovat intervaly, jídlo mám vcelku ucházející, nevšimla jsem si, že by mi něco dělalo zle. Někdy mě to drží dva dny, někdy klidně i 10 dnů.
Máte to některá po porodu taky? Co ovulace? Může to být příznakem? :/

Děkuji.

nellisek
12. zář 2013

ahoj já na to trpím taky. u mě prá dráždivý tračník. Tenkrát sem to měla tak hodně, že jsem měla ve stolici i hlen s krví. Bolest břicha, střídání průjmů atd. Pak sem měla relativně klid. Teď od března opět, šla jsem stím opět k lékaři, a už mě poslal na kolonoskopii. Vše v pořádku tak nevím z čeho to je. Prostě dráždivé střevo.

jana21278
12. zář 2013

taky to mám. ale vysvětluju si to sama operací žlučníku, kterou jsem měla 9 týdnů po porodu. doufám, že to není nic jinýho nebo horšího.

klarina_f
autor
13. zář 2013

@nellisek
@jana21278
Na rovinu, mě se s tím k dr. nechce. :/ Ale občas to je až obtěžující. Ty křeče bývají sem tam hodně silné a ten průjem... 14 dní v kuse, to je taky vysilující.
Si říkám, jestli to nemůže být po porodu nějaké podrážděné, přece jenom před porodem jsem to neměla.
Nelliska to podrážděné střevo myslíš jak? Jídlem, nebo všeobecně?

editah222
13. zář 2013

@klarina_f já bych to řešila s lékařem, střeva a všechyn ty věci okolo jsou citlivé a je lepší řešit včas.

klarina_f
autor
13. zář 2013

@editah222 jo, to si taky říkám, ale tohle téma je pro mě docela citlivé. I gynekologa mám raději. 😀

editah222
13. zář 2013

@klarina_f já tě chápu, ale oni jsou doktoři zvyknutí a hlavně studovaní 😀 😀 Neboj a zajdi si.

klarina_f
autor
13. zář 2013

@editah222 a kam první? Asi k obvodní, že?

editah222
13. zář 2013

@klarina_f ano k obvodní a ten začne řešit dál. Fakt není důvod ke studu nebo tak.

ivajaro