Skoro nemůžu mluvit. Znáte osvědčený babský recept?

vilca
31. bře 2009

Ahoj holky, od minulého pátku mě bolí v krku a mám rýmu. Včera večer se k tomu přidal chrapot a dneska skoro nemůžu mluvit... Stává se mi to skoro při každém nachlazení. Jsem učitelka, takže hlas dost namáhám. Takže jsou hlasivky asi náchylnější. Vždycky to přejde zhruba za 3 dny a je to dobrý. Ale ty 3 dny ve škole bez hlasu jsou utrpení. Neznáte nějaký osvědčený babský recept? 🤐

kubaka
31. bře 2009

Osvědčené je hlasivky šetřit - bohužel, trpím na to samé a bez hlasového klidu to akorát přechází do chronické fáze. Takže babský recept je nemluvit. 😉

paseky
31. bře 2009

Ahojky, vincentka a klid, nebo ma bolení v krku říkají, že pomáhá cucat hřebíček. zkus to a uvidíš

mudr.
31. bře 2009

Vypit syrove vajicko... 😉

konoupek
1. dub 2009

Doporučuju Homeovox já ho brala taky a pomohl.No ale nezaučuju,že pomůže každýmu 😉

http://www.docsimon.cz/zbozi/homeovox-oral-tbl-60

kristtin
1. dub 2009

surove vajičko, med, slana voda- kloktať. Tieto veci myslím samostatne a nie zmiešané🙂

johanda
1. dub 2009

Vždycky mi pomohl Homeovox.
Babský recept proti infekci v krku - nastrouhej cibuli, posypej cukrem, nech odstát a vypij šťávu, co ta cibule pustí. Hnus, ale funguje.

jabber
1. dub 2009
cervena_vila
1. dub 2009

Slyšela jsem, že syrové vajíčko je pověra.
Funguje šťáva z cibule
Horké mléko s medem
Horká slivovice s medem
Cucání hřebíčku celou zimu je proti nachlazení
Kloktat slanou vodu - vytáhne to otok z dutin a cizorodé látky
Kloktat a pít vincentku, nebo cucat vincentkové bonbóny
Po ránu horká sprcha uvolní dutiny

vilca
autor
1. dub 2009

Ahoj holky, tak jsem dneska ráno byla skoro totálně bez hlasu... Odpoledne jsem zašla k doktorovi a ten mi napsal antibiotika 🙄