Špinění po menses, mám jít znovu na gyndu?

samcuska
20. srp 2013

Ahojky.
Tak jsem tu zase a jdu si pro radu.Je to mesic co jsem byla na gynde a vse bylo ok i vysledky byly ok...Jenze ,sotva mam po menses ,tak par dni na to zacnu špinit...Mám jít znova na gyndu nebo si můžu neco koupit i sama v lekárně? Už jsem o tom dr.říkala...Ale vše je v poradku.Když jsem tam byla ted naposled,prohlížel mi i sliznici a v pohode dobry...Čím je to špiněni zpusobeno?Můžu tomu nejak předejít?Ach jo... ☹ 😒 Porad nejaké problémy.Díky všem za jakoukoliv radu.

tvarohacek
20. srp 2013

ahoj, mám to samé, ještě jsem u lékaře nebyla, přičítám to hormonální nerovnováze po dlouhodobém kojení. možná by to chtělo odběr krve?

werumka
20. srp 2013

@samcuska A nemáš v té době ovulaci?

elis_two
20. srp 2013

Taky jsem to měla. Lékařka se divila, že krvácím, protože sliznice tomu nenapovídala. Podotýkám, že jsem to tak měla po vysazení HA, ale prý to na to nemělo vliv. Dostala jsem hormony, které jsem brala asi 5 dní a mám pokoj. Je to nepříjemné, být Tebou, budu otravná a zajdu tam znovu.

lenka27
20. srp 2013

Zkus pít kontryhelový čaj, každý den šálek. Prý je to super na úpravu. Tak vyzkoušej

brisalek
20. srp 2013

ahoj mám to taky, už jsem to tady psala do několika diskuzí a i jsem jednu založila, ale nikdo mi moc neodpověděl. Mám to už skoro rok. 4-5 dnů MS pak den nic (někdy bez pestávky) a pak 6-7 dnů špinění. Dr. mi řekla, že je to hormonální nerovnováha a doporučila jen antikoncepci aspoň na 3 měsíce. Šla jsem i k jinému dr. protože mě docela bolí v podbřišku skoro celý měsíc a mám silné ovulařní bolesti a ten mi řekl to samé. Někde jsem četla, že je to špatná funkce hormonů luteální fáze....ale já mám podle BT luteální fázi 14 dní...tak nevím. Teď jsme se snažili o druhé mimi a trvalo to 3 měsíce a potratila jsem v 6tt. První dcera se nám podařila na první pokus. Tak nevím, jestli to s tím taky nemůže souviset.

samcuska
autor
20. srp 2013