Bazar MK - jak mám předem účtovat poštovné?

terezkax
11. lis 2013

Ahoj, mám dotaz ohledně určování poštovného u věcí objednaných v bazaru. Omlouvám se, asi jsem natvrdlá, ale nějak nechápu, jak mám předem účtovat poštovné, když chci platbu předem. To objednané věci zabalíte, zvážíte a teprve pak kupujícímu oznámíte konečnou cenu??? Ještě jednou se omlouvám, jsem v tomhle začátečník ☹

lv
11. lis 2013

nevážím, váhu odhadnu..a taky se sem tam seknu, ve svůj neprospěch..

terezkax
autor
11. lis 2013

jo a ještě jedna věc mě napadla, do čeho balíte?

1velrybka
11. lis 2013

@terezkax Já když posílám balíky (nesouvisí to s MK), tak balík normálně zvážím a případně přeměřím, když si nejsem jistá. Teď už teda často odhadnu váhu předem. Když jsem si ještě nepamatovala, kolik je poštovné pro určitou váhu, mrkla jsem do tabulky - mám vyloženě knížečku z České pošty, kde je poštovné rozepsané.

llluckaaa
11. lis 2013

Velikost odhaduji a pak spočítám poštovné dle kalkulátoru ČP. Taky se občas seknu ve svůj neprospěch. Když jsem omylem účtovala vyšší poštovné, nabízela jsem vrácení přebytku.
Obaly recykluji - balím nejčastěji do igelitových pytlíků a tašek, větší kusy pak do krabic. A ty největší nabízím pouze pro osobní odběr.

terezkax
autor
11. lis 2013

@1velrybka
@lv takže odhadnu x vypočtu (dle ČP) cenu poštovného a rovnou připočtu k celkové ceně? toť vše?
Děkuji za info

terezkax
autor
11. lis 2013

@llluckaaa a to pošta vezme balík zabalený do tašky?

llluckaaa
11. lis 2013

@terezkax Tak jako nepřijdu tam s igelitkou 😀 Prostě udělám balíček, který je navrch igelitový - aby to drželo tvar, lepím to izolepou. Co tak vidím na poště, tak jsou zvyklí na ledacos 😉 Hlavně to musí dobře držet.

terezkax
autor
11. lis 2013

@llluckaaa to mi bylo jasné 😀 děkuji za rady.

1velrybka
11. lis 2013