• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme:  Beremese.cz Modrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Prodejce neposílá již zaplacené zboží z bazárku

29. března 2012 
Prosím nevíte co můžu udělat proto, abych dostala své zaplacené zboží z bazárku z Modrého koníka. Zboží jsem zaplatila už před měsícem, od té doby nic. Jen jednou paní psala, že má nějaké problémy, ale že hned další týden zboží pošle - a zase nic. Teď nekomunikuje :frowning2: Takže nemám ani peníze (a ne malé) ani zboží :frowning2:
26. bře 2012 v 09:39  • Odpověz  •  To se mi líbí
jooo to se mi stalo jednou.. a sem nasrana jako blazen.. pani se vymlouvala ze je v nemocnici a pise z mobilu a dala mi cislo na jejiho muze.. s nim sem se na vsem domluvila ale i tak predani se nekonalo.. lidi sou fakt hovada.. ja tenkrat ztratila 500 kc.. jako clovek si musi davat pozor a radsi nakoupovat od lidi co maji nejaky to hodnoceni.. bohuzel s timhle asi moc nenadelas.. leda zkusit admina zda by to nejak nezkusil vyresit.. hodne sily
26. bře 2012 v 09:41  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
osobně neposílám peníze dopředu, ale to už ti teď moc nepomůže:( tak přeji, aby se paní umoudřila:slight_smile:
26. bře 2012 ve 13:16  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
tak to je teda mazec :rolling_eyes: a co jsi u paní kupovala? jo a písni i její nick at víme od koho nic nebrat :wink:
26. bře 2012 ve 13:27  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
Bohužel jsou lidi různí:frowning2:.Také vždy koukám na hodnocení, ale i to někdy není zárukou solidnosti.
Bojím se, že v tvém případě už je to nejspíš jasné....ale i přesto držím palce aby se věc vyjasnila ve tvůj prospěch.
Takové zklamání vždy bolí a naštve...nikdo nemá peněz na rozhazování a s dětmi dvojnásob :frowning2: .
26. bře 2012 ve 13:28  • Odpověz  •  To se mi líbí
Stalo se mi to samé, u nás se to táhne už od konce října, přišla jsem takhle o 590 korun za hrací deku :frowning2:.. aní zezačátku komunikovala, naslibovala hory doly, nakecala toho spoustu a nakonec vůbec neodepisuje, nereaguje ani na mail, ani na interní poštu, nic.. hodnocení neměla na MK, ale na mimibazaru jich bylo dost a samá pozitivní, pak najednou se to na konci října zlomilo, a má zase samá negativní.. a stejně jako já tam nalítlo spousta maminek. Řešila jsem to s adminkou, ale nijak na ně nemůžou, doporučovala napsat jí IP (což nepomohlo, bez reakce) a podat trestní oznámení na policii (do toho se mi zatím nechce). Paní tu má neaktivní nick a inzeráty smazala. Ale i tak sem napíšu jméno: Zdeňka Volná (z Ostravy), nick @zdenecka89. Pokud někdo vymyslíte, jak na nespolehlivé prodejce, tak určitě dejte vědět :slight_smile:.
26. bře 2012 ve 14:10  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
Taky se mi to jednou stalo a taky nešlo zrovna o malé peníze, zboží jsem ale nakonec dostala po odeslání hodně ostré zprávy. Tak přeju hodně štěstí.
26. bře 2012 ve 14:21  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
Ještě se mi to nestalo, ale strach mívám, bohužel skoro vždycky je platba předem.... obávám se, že s tím nepůjde dělat nic, na policii to nemá ani cenu, oni se tak malou částkou zabývat nebudou. Držím palce, třeba ještě dojde, já taky jednou čekala přes měsíc :slight_smile:
Co se týče mahafi, tak bych řekla, jestli se třeba s paní něco nestalo, když měla samé plusy a pak se to naráz zlomilo, ale zase jestli ty inzeráty smazala až pak, tak to asi ne.
26. bře 2012 ve 14:23  • Odpověz  •  To se mi líbí
26. bře 2012 ve 14:29  • Odpověz  •  To se mi líbí (1)
mně se to ještě taky nestalo a jsem za to ráda!!! Nakupuji už vlatsně přes net 3-4 roky všechno na dítě a platím v 95% předem na účet. Klepu to na zuby... ale vim, že lidi jsou svině...
29. bře 2012 ve 13:51  • Odpověz  •  To se mi líbí
Tvůj příspěvek