Cyklistika v těhotenství. Poraďte

sius
1. říj 2007

Zdravim všechny tehulky a maminky...jsem tady poprve...mam velky problém. Jezdim na kole,silnicnim... je to moje vasen...a jsem uplne na zacatku tehotenstvi. Teprve zitra jdu k svemu lekari. Neco jsem uz na netu cetla, ale nazory se hodne rozchazeni. Jezdit ci nejezdit? Prvni tehotestvi pred 5ti lety jsem mela uplne v poradku, ale to jsem sportovala jen malo. Ted jsem zvykla cca 3 roky 3x tydne jezdit tak 2-4 hodiny na kole. Zatim v tom pokracuju, samozrejme jsem ubrala na km a intenzite...dela mi to moc dobre. Ted vzduch a pohyb. Zacala jsem jezdit na ovalu, abych se nemotala mezi autama. Budu rada za kazdou radku od cyklistek🙂
Dekuju!!!

klouzavka
1. říj 2007

Ahoj,
taky ráda jezdím na kole, když jsem byla poprvé u lékaře, hned jsem se na to ptala, říkal, že klidně může, pokud se na to cítím. Chodím i na spinink, vš je OK. jsem už v 16tt.
Jediné, co by mi zakázal by byla třeba jízda na koni a i nějaké doskoky a i třeba běh, ale kolo je prý v pohodě, pokud se cítím OK, tak jedu.

sius
autor
2. říj 2007

tak jsem dnes mluvila s mym doktorem...rikal ze jezdit muzu...ale opatrne. Jak pises...podle toho jak se citim...

holidayinn
2. říj 2007

Souhlasim, kazda prozivame tehotensvti jinak. Je lepsi zvolit stredni cestu, takze pokud nekrvacich a neni Ti spatne, muzes jezdit a chodit ci plavat. Moje kamaradky usly treba 20 km denne nebo se koupaly v ledove vode, spaly pod sirakem a dnes maji zdravi deti. My v Evrope jsme totiz strasne zhejckani, podivejme se jak se rodi deti hojne v Indii ci v Afice a zivotni podminky jsou udesne.

koni.klec
2. říj 2007

A co po porodu. Mate nekdo zkusenosti s vozikem za kolo pro nemluvne?

miquel
2. říj 2007

ahojky, já jsem na kole jezdila do 6 měsíce pak už jsem měla docela bříško a vadilo mi to při šlapání, teda takový pohodový trasy žádný krpály a tak