Dovolená u moře v 8. týdnu těhotenství, máte zkušenost?

miska1993
7. čer 2013

V lednu jsme dostali darem dovolenou u moře.
Nyní jsem se dozvedela že jsem těhotná a lékařka nedoporučila a taky mne vystrašila že když odletím že s největší pravděpodobností potratím máte s tím někdo zkušenosti??
Děkuji za vaše odpovědi.

zamilovanadonej
7. čer 2013

@miska1993 Buď je to zase fake, a pokud ne, je to blbost. Proč bys měla potrácet 🙄 Nebyla bys první ani poslední těhule co letí k moři. Pokud je vše ok, není důvod se bát.

marrei
7. čer 2013

Já byla v Turecku v 6tt, doktorka mi na to nic neřekla. A v pohodě. Kamarádka zase byla zhruba ve stejném týdnu, když letěla do USA, a tam potratila. Ovšem těžko říct, jestli to bylo letadlem...

irennn
7. čer 2013

No můj názor je,že do 12tt. je těhotenství fakt rizikové, to bych měla vážně strach, tělo snadno miminko vyloučí...ale pokud budeš třeba už v 15tt. a všechno bude v pořádku a budeš na sebe dávat pozor klidně jeď. 😉

hojda
7. čer 2013

Kamarádka potratila na počátku těhu v chorvatsku 😢 Záleží kam jedete, představa, že budu potřebovat lékaře někde v Turecku nebo jinde v podobné lokalitě mě dost děsí. My kvůli těhu odložili svatební cestu. můj dr. mi to také nedoporučil.

pppxx
7. čer 2013

Ja byla ve 12.tt v Recku a v pohode.
Pokud mas strach odjet, zkus se domluvit s MUDr. at ti da potvrzeni, ze jsi cesty neschopna a cestovka snad vyjde vstric a treba budou ochotni zmenit termin

sariss
7. čer 2013

Tak to se mi fakt.nechce verit ze by toto nektera gynekolozka rekla. a jako proc,kvuli letu?kvuli pretlaku v kabine?

hojda
7. čer 2013

@sariss Můj dr. ani jeho zástup mi cestování do zahraničí nedoporučil a to jsem neměla žádné problémy, na počátku se může stát cokoliv riziko potratu je v 1. trimestru největší, když někdo chce, tak bych počkala raději do 2. trimestru.

lucyhavirov
7. čer 2013