Lasergame v těhotenství, nemůže miminku ublížit?

niki92
17. dub 2014

Ahoj holky,
chtěla jsem se Vás zeptat. Jsem na konci 3. měsíce a ještě studuji. Za 14 dní (to už budu ve 4. měsíci) máme jet se třídou na lasergame. Chtěla jsem se Vás zeptat, jestli ten laser nemůže miminku nijak ublížit. Hrozně ráda bych jela, jen mám strach z toho laseru. Děkuji za odpověď Nikol

japona
17. dub 2014

Laser dítěti neuškodí, máš na sobě takovou vestu, která snímá zásahy. Spíš bych se bála pádu nebo srážky s nějakým spolužákem. Dost často se to odehrává za snížené viditelnosti či v umělé mlze.. tak ať někam nenabouráš🙂

cacenka_d
17. dub 2014

taky jsem radsi nesla, je to o hubu, ze se srazite apod. navic je to celkem zahul fyzicky neda se tam nejak super dychat... myslim, ze muzes jit i pak 🙂

blanka.k
17. dub 2014

Pár týdnů po porodu jsem jela do lázní a šla na proceduru, kde se měl laserově ošetřovat obličej , a zmínila jsem se, že kojím, tak jsem jít nemohla, že to prý není pro těhotné a kojící 😅

janinka186
18. dub 2014

Já bych nešla, laser není uplne nej, navic kdyz nejsi jeste po prvnim trimestru. Ja byla na laserovem osetreni pleti a kosmeticka se me ptala zda jsem tehotna, ze to vyrobce primo nedoorucuje v 1.trimestru... Myslim, ze casu budes mit jeste dost 🙂

vetyver
18. dub 2014

já jsem na lasergame byla asi v 10. týdnu... ani by mě nenapadlo řešit laser, jak se píše výše máš vestu, ale pohybovala jsem se spíš pomalu a nebojovala jsem o první místo 😉 v klidu jsem tam chodila atd 🙂 a miminko je naprosto zdravé 😝

alena_ali
16. lis 2017

Ahoj, já být tebou, tak tam nejdu. Byla jsem na laser game, když jsem byla v 8. týdnu těhotenství. Hráli jsme 2 hry. Žádný náraz jsem neutrpěla, ani se nijak extra nezpotila. Po skončení mě ale začala bolet hlava a cítila jsem se divně. Nepřestalo to, druhý den jsem začala špinit, třetí den krvácet a večer bylo po miminku. Nevím samozřejmě, zda to mělo souvislost s laser game. Ale už bych tam těhotná rozhodně nešla. ;(