• Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO
  • Doporučujeme: Beremese.czModrastrecha.cz
  • Přihlas se
  • Registrace nového člena
  • Získej PLUSPRO

Může příliš mnoho sportu v těhotenství škodit?

11. ledna 2014 
Ahoj všem sportovcům,
já jsem otěhotněla ve chvíli, kdy jsem chodila každý den ráno běhat. Nicméně bylo to v létě a teplo mi nědělalo moc dobře. Pak jsem se dozvěděla, že jsem těhotná. Takže si myslim, že si tělo řekne samo, co je pro něj vhodný a přijatelný... Běh jsem tedy omezila a nahradila ho dlouhými procházkami (mám pejska, takže stejně s nim na procházky musim chodit...) Byla jsem ještě párkrát v prvním trimestru na kolečkových bruslích (jen opatrně) a na kole. Ale od druhýho trimestru jsem už měla strach, takže mi zůstali už jen ty procházky s pejskem. Nemůžu se ale dočkat, až si budu moct jít zaběhat... (doufám, že mi to péče o miminko dovolí).

Takže JANIS, myslim si, že "normální" cvičení nemá vliv na oplodnění. Naopak "ve zdravym těle, zdravý duch" :sunglasses:
10. únor 2010 ve 20:31  • Odpověz  • To se mi líbí
Holky všechny vás zdravím, co si myslíte o běhání, já chodila běhat klidně 10 km a teď jsem těhotná a hrozmě mě to chybí, byla sem asi 2x jen pár km, pomáhá mi to, aby mi pořád nebylo špatně a neboleli záda.Tak babo rad jestli jo nebo ne když mi je po tom líp!?!?
17. říj 2010 ve 13:47  • Odpověz  • To se mi líbí
pocas tehotenstva mozes robit vsetko co pred, samozrejme bude fajn, ked ti lekar potvrdi, ze mozes sportovat. nejde na prvom mieste o tvoj pocit, ale ci nemas nizko placentu, ci je krcok uzavrety....
ak je vsetko ok, behanie ti urcite v tvojom pripade odporucam. tvoj organizmus je nan zvyknuty, ved ste aj pocali babo,ked si chodila behat :slight_smile:
mrkni aj sem - http://miracle-maternitycare.webnode.sk/otazky-a-odpovede/
17. říj 2010 v 17:33  • Odpověz  • To se mi líbí
@barbisha Díky za odkaz, hlavní je dávat na sebe pozor;)
22. říj 2010 v 18:56  • Odpověz  • To se mi líbí
Ahoj holky, jsou tu momentálně nějaké těhotné sportovkyně?
Já byla z kraje hodně unavená, taky jsem měla virózu, teď už dobrý a na dovolence jsme vyrazili na kole. Už jsem nezvládla tolik, co dřív, ale jsem ráda, že můžu sportovat. Zatím jezdím tedy na kole, byla jsem i párkrát na bruslích, protože jsem si v tom jistá. Dřív jsem jezdila hodně rychle, teď se spíš tak ploužím. Od podzimu bych ráda chodila plavat a na H.E.A.T.
9. črc 2013 v 10:16  • Odpověz  • To se mi líbí
Podle mě může, já se nemohla smířit s tím, že dál nemůžu chodit na lekce tréninku do fitka a tak jsem se honila doma na rotopedu a chodila denně 5-10km a rychle a pak jsem začala předčasně rodit..Možná to nemělo souvislost, ale možná mělo..Kdo ví?..Ale nic se nemá přehánět. Příště bych se na všechno vykašlala a už bych ani na kole v začátcích prostě nejela nikam.. :frowning2: Přitom kolo mi gyndařka třeba doporučila :confused: Což se divím.
Navíc u běhu je podle mě nebezpečí pádu, bála bych se...I toho kola bych se už bála. Ale je to tím, že mé těhu bylo nakonec plné komplikací..
9. črc 2013 v 10:20  • Odpověz  • To se mi líbí
@ebsian Asi když to člověk hodnotí zpětně, tak strach má, to chápu. Já jsem vždy ráda sportovala, krom občasný únavy mi nic není, moc to zatím neprožívám, takže mi to nedochází. Ale jsem ten typ, že si nic negativního nepřipouštím a i v životě jsem odvážná, řekla bych. Samozřejmě bych zbytečně neriskovala, ale sedět jen doma bych nezvládla. Když jsem byla ale na začátku velmi unavená, tak jsem prostě odpočívala.
Moje maminka se hýbala až do konce a měla fajn a rychlý porod, kéž bych to měla podobně. Myslím, že pohyb je určitě dobrý, jen to chce zvolnit a přizpůsobit. Taky už na kole zřejmě nedám 70 km, ale třeba jen 30.
9. črc 2013 ve 14:35  • Odpověz  • To se mi líbí
Dobrý den milé těhulky a maminky :slight_smile: ,

právě vznikl v naší Wiki knihovničce článek http://www.modrykonik.cz/cviceni-pro-tehotne/.

Budu moc ráda, pokud se podělíte o své zkušenosti a rady s těhotenským cvičením i s ostatními těhulkami a maminkami, které vaše postřehy jistě ocení :slight_smile: .

Psát můžete pod článek do okénka Moje zkušenosti s .... :slight_smile:

Mockrát děkuji a přeji všem krásný den :slight_smile:


@ebsian @margaritka @barbisha @baara26 ..a další :slight_smile:
10. lis 2013 v 11:24  • Odpověz  • To se mi líbí
tak já jsem první těhotenství plavala až do porodu, a cvičila podle videokazet skoro každé ráno, byla jsem na nemocenské. Porod byl rychlovka, dvě hodiny bolesti, tak tak jsem stihla dojet do porodnice.A i přesto, že jsem cvičila, nepřejídala se, přibrala jsem 20 kg, ale šly všechny hned dolů a ještě víc.
Teď jsem znovu těhotná, začala jsem s plaváním a chystám se chodit aspoň do posilovny chodit na pás a lehce posilovat, v zimě moc možností není. A pokud bych šla potom na nemocenskou, tak asi zase cvičení doma. V únoru bych chtěla ještě lyžovat :slight_smile: :slight_smile:
3. led 2014 ve 12:53  • Odpověz  • To se mi líbí
Já teda těhotná ještě nebyla, ale protože hodně sportuju, tak mě to téma taky dost zajímá. Určitě v těhotenství nechci s vším sportem seknout. Myslím si, že takový aerobik, zumba nebo běhání (kdy dochází k otřesům) nejsou vhodné aktivity (chodím na zumbu a když cvičitelka otěhotněla, tak okamžitě s předcvičováním skončila. Naopak znám ženy, co celé těhotenství do poslední chvíle chodily na spinning...netroufám si říct, jestli zrovna tohle je tak nebezpečné, podle mě ale záleží na každé, co jí vyhovuje a co už nesnese...říkám si, že až budu těhotná, tak zkusím prostě dělat všechno co teď a uvidím.
4. led 2014 ve 14:33  • Odpověz  • To se mi líbí (1)
Já jsem v době těhotenství taky řešila dosti cvičení, bála jsem se, abych nevyšla z formy a našla jsem o tom dost informací v článku http://bizy-bee.com/tehotenstvi/cviceni-v-tehotenstvi. Holky, taky mrkněte...Ale myslím, že pokud nejsou vážné komplikace, tak všeho s mírou :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:
11. led 2014 v 15:56  • Odpověz  • To se mi líbí
Tvůj příspěvek