Posilování břišních svalů v těhotenství. Může se?

klouzavka
21. říj 2007

Ahoj holky,
můžu během těhu posilovat břišní svaly? Nebo jaké možné cvičení, kromě těhu smí člověk v těhu? 🙂

listicka77
21. říj 2007

Břišní svaly moc nee. Potřebuješ je naopak malinko povolit. Vrcholové sportovkyně s vypracovaným břichem mají naopak problémy porodit.

zusma
21. říj 2007

Sice nejsem lékař ale tohle bych raději neriskovala. 😉 Už mě tahle otázka taky napadla...

kalo
22. říj 2007

listicka77: s tím teda moc nesouhlasím...já chodila na těhu cvičení a tam jsme břicho vždy posilovaly. I na DVD cviků pro těhotné posilování břicha je. Je to důležité, protože když máš povolené břišní svaly, tak máš bolesti zad v kříži. Samozřejmě nemyslím, dělat každý den sklapovačky 🙂 , ale posilovat břicho cviky pro těhule uřčitě ano. (A nejenom břicho..všeho s mírou celé tělo, protože když se ženská v těhotenství nehne, tak pak nemůže čekat, že po porodu bude v bůhvíjaké kondici 😉 )

dermajetics
22. říj 2007

ahojky,taky si myslím,že pokud jsi fyzicky netrénovala před těhotenstvím,tak to není vůbec dobré,začít právě v těhu.....Ale každopádně bych to zkonzultovala s lékařem,za zeptání nic nedáš.....Určitě slabé cvičení bych brala,ale nic přehnaného.

mysinka
22. říj 2007

Ptala jsem se svojí doktorky (poměrně mladá a progresivní, žádná stará konzerva 😉 ) a ta mi posilování břicha nedoporučila...teda spíš zakázala. V rámci nějakého těhu cvičení asi vědí, co dělají, ale určitě by se bříško nemělo posilovat cvičeními typu sedy-lehy atp. 🙂 Mimochodem, taky se zděsila, když zjistila, že jsem myla okna a že nevím, že těhulky se nesmí natahovat do regálů 😅

sju.v
22. říj 2007

Proč se nesmí mýt okna a natahovat se do regálů?? 😨 To jsem nevěděla, že to až tak vadí. Nedávno jsem myla okýnka a věšela záclonky a pořád v práci hópu po regálu... 😲

denousek
22. říj 2007