Těhotenství a řízení auta. Máme pomalejší reakce?

jardine
4. lis 2007

Milé těhulky, mám dotaz. Jsem maminkou roční holčičky a právě jsem znovu (plánovaně) otěhotněla. Mám řidičák, ale 12 let jsem neřídila, takže jsem de facto začátečník. Zatím jsem si vystačila s MHD (bydlíme v jejím dosahu, ve vsi Vejprnice za Plzní), ale nevím, jak to budu zvládat s dvěma malými dětmi. Chtěla bych si dát kondice v autoškole a začít se znovu učit, ale četla jsem že těhule mají pomalejší reakce a moc by řídit neměly. Máte s tím nějaké zkušenosti? Jak jsem na tom s řízením vy? Díky....

varfa
5. lis 2007

Já zatím nic nepociťuji,reakce jsou v pořádku a stejně mi nic jiného do mateřské nezbývá,protože musím se nějak dostávat do práce a jinak to nejde,než autíčkem.

kachnik
5. lis 2007

jardine, řídí se mi úplně normálně a v pohodě, reakce super. Neboj a šupni na rekondičky, pak se budeš víc a víc bát. Vím podle své kamarádky.

zuzik03
5. lis 2007

Já teď naopak jezdím autem víc než předtím a taky se mi řídí normálně, dokonce bych řekla, že jsem za volantem pozornější a už mě tolik nerozčilují někteří pražští bezohlední řidiči 😉

jardine
autor
5. lis 2007

Holky, děkuji za podporu, už jsem si domluvila první kondiční jízdu, tak držte palečky!

bielanevesta
5. lis 2007

Jardine ja som v těhu šoférovala bez problémov 😉 Akurát tesne pred TP som sa už koli bruchu ani nevošla za volant 😀 Takže žiadne strachy 😉

micanek
5. lis 2007

Já jezdím taky pořád a řídí se mi normálně. Ale pro jistotu, jsem si pořídila BeSafe bezp. pás pro těhu ... kdyby náhodou ... ale reakce se mi zdají taky pořád stejný ... možná se jen více bojím ryskovat 😖

krista
5. lis 2007

Já taky nepociťuji pomalejší reakce, i když jsem ve 4.měsíci bourala a od té doby jsem jen přeparkovala auto 😖 Ale to s tím nemá vůbec co dělat, hlavně se poutat 😉

zevina
5. lis 2007