Těhotná a noční směny. Váš názor?

novynka
14. dub 2013

Zajímá mě váš názor. Jsem ve 2. měsíci těhotenství, nemám žádné problémy a cítím se víceméně dobře. Pracuju jako noční recepční (20-8 h) vždy 7 nocí za sebou a pak mám celý týden volný. V práci ještě o mém těhotenství neví, chci to říct až po 3. měsíci. Nicméně bych, samozřejmě z finančních důvodů, ráda do 5/6. měsíce pracovala, normálně na noční (mám tam svůj klid, téměř žádnou práci, můžu si i zdřímnout). S doktorkou jsem o tom ještě nemluvila. Co na to říkáte vy? Zatím se setkávám s názory, že jsem se zbláznila, že otočím dítěti režim, já si ale myslím, že do toho 6. měsíce to snad ještě na dítě moc vliv nemá, nebo ano? Mě prostě děsí představa, že bych najednou 7 měsíců brala 6000 nemocenskou (bohužel na pásce nemám uznanou celou výplatu :( ). Děkuju za vaše názory a doufám, že tu bude nějaký podobný "blázen" jako já 🙂

kimby
14. dub 2013

@novynka ahoj (mohu-li tykat) já pracuji na směny již 13. rokem, pracovala jsem i v těhotenství a to mám náročnou práci na psychiku, soustředěnost (spánek ne). A dcera (nyní 3roky) byla a je spavec, od miminka žádný otočený režim apod. Takže za mě: pokud to tvůj zdravotní stav dovolí, dále záleží na dohodě se zaměstnavatelem, tak proč ne. Ne lidé okolo tebe, ale jen ty sama víš, co zvládneš a co ti už nedělá dobře. Přeji krásné a pohodové těhotenství 😵 🙂

veruska007
15. dub 2013

Já bych pracovala, pokud Ti to nedělá problémy. Když by to miminkovi vadilo, tak se ozve. Já třeba v prvním těhu chodila do práce až skoro do porodu... a litovala jsem právě toho, že jsem nepracovala na noční - protože jsem byla přes den totálně mrtvá a v noci ne a ne usnout, byla jsem plná energie... byla jsem schopná spát cca do deseti večer a pak ráno od sedmi... takže jsem to řešila tak, že jsem prospala odpoledne po práci a víkendy 😉. Rytmus spánku a bdění děti mají až po porodu.

white_tie
15. dub 2013