Užíváni antibiotik v těhotenství. Můžu potratit?

dadula118
22. únor 2007

ahoj holky.dneska jsem byla u obvodní lékařky,a že mám zánět průdušek a chycene dutiny.jsem 14 tt.loni už jsem potratila a mám strach.mám teplotu a do rána asi umřu strachy.dostala jsem antibiotika,které se prý můžou užívat v těhotenství,ale v příbalovém letáku nic takového není.ráno budu volat svému gynekologovi.ke své obvodní lékařce mám důvěru,ale radši se ještě zeptám.nemáte někdo zkušenosti s antibiotiky v těhu.děkuju

lenciatko
22. únor 2007

Ahoj,
ja priamo v tehu nemam, ale tiez som minuly tyzden jedla antib - kvoli zapalu mocovych ciest. A az dnes som zistila,ze som tehu. Tak aj ja mam strach,aby vsetko bolo dobre. Aj ja som po 1 potrate, takze o to viac sa bojim..... Tak daj vediet.

macek13
22. únor 2007

ahoj,
já jsem brala antibiotika v 18tt na zánět močových cest. urolog mě sám poslal za gynekologem na konzultaci léků. určitě mu zavolej, za to nic nedáš. jinak lékaři by měli antb. vybírat i podle týdne těhotenství. Tak to bylo u mě, kdy zkoumal co to může v danném týdnu ovlivnit. ale určitě je lepší vyléčit s antbiotiky za 7 dní, než mít v těle zánět 2 měsíce. to je pro mimi určitě horší. tak neboj, určitě to oba v pohodě zvládnete. 😉

musko
23. únor 2007

Ahoj dadula, čo Ti napísala? V tehu možeš ATB penicínového, cefalosporínového a makrolidového radu, nemusíš sa báť. 😉

dadula118
autor
23. únor 2007

napsala mě Zinnat 500mg.Dneska jsem volala gynekologovi a,že mám mít radši penicilin.ale ted tady čtu,že zinnat je te cefalosporinové řady.musko,kde jsi na to přišla,že v těhu můžou být zyhle řady?nevím jestli mám ještě zavolat obodní,nechci dělat zmatky,zase jí plně důvěřuju a asi ví co předepisuje

dadula118
autor
23. únor 2007