Hračky Lamaze. Máte zkušenost?

lenkicka
26. kvě 2009

Ahojky,
založila jsem toto téma, protože mi připadá i důležité pro rozvoj dítěte kvalitní hračka, která malému ve vývoji něco přinese. Určitě nemůže nahradit lásku a kontakt s lidským teplem 🙂 , ale to určitě nemá za úkol... 😀 Jsem učitelka (že by postižení ? 😀 ), tak jsem od hračky chtěla, aby rozvíjela všechny mimi smysly...zrak,sluch, hmat i čich. A to jsem u této firmy našla.
Už když jsem byla těhotná, tak jsem na ně natrefila, a když zjistila, co vše umí, tak jsem koupila první dvě...Blešku Anežku a Kolotoč. Pak se mrňousek narodil...a teď mám Lamaze hračkářství... 😀
Moc se Šimonkovi líbí výrazná barevnost...první ho zaujala bílá látka s černými puntíky a tyrkys kolečky...pak šustivý zvuk...a teď, když už je větší, tak i různá cinkání a klapání, které hračky vydávají. 😀 😀
Ještě jsem si všimla, že obyč štěrkátka ho ani moc neba...párkrát štěrkne a pryč a za chvíli už vůbec žádný zájem...ale Lamaze ho baví pořád a to už si s nimi hraje minimálně 3 měsíce s jednou...tak co vyjde levněji...kupovat pořád nová levnější štěrkátka, nebo jedna pořádná? 😉
Jakou máte vy zkušenost...třeba i s jinými hračkami? 😎

kacka.va
26. kvě 2009

naší malé je to myslím jedno. je pravda, že hračka od Lamaze byla první, na kterou nějak výrazněji reagovala, ale nemyslím, že by si s těmi dražšími hračkami hrála nějak víc než s jinými, spíš jde o to, že většinou ty dražší opravdu zaujmou dítě ve vícero směrech (sluch, barva, hmat). V tuhle chvíli má ji zajímají umělohmotné misky, vařečka a všechno, co ještě neměla v ruce.

kacka.va
26. kvě 2009

jinak ještě k tomu počtu... 🙂 já bych řekla, že časem ta jedna, byť pořádná hračka, dítě omrzí a chce zkoumat víc věcí (hraček).

smardik
26. kvě 2009