Kupujete klukům pistolky?

odetka
13. čer 2012

Ahojky. V poslední době jsem se už několikrát setkala s názorem, že maminky nechtějí svým klukům kupovat pistolky, aby u nich nepodporovaly násilí. Musím říct, že mě to docela překvapilo, protože to by mě vůbec nenapadlo řešit. Můj brácha jich měl doma spoustu. Tak jsem nikdy nad tím takhle neuvažovala. Já si myslím, proč by si kluci nemohli hrát třeba na vojáky. Manžel má vojnu jako koníček, takže to malej doma i dost vidí. Chtěla bych se zeptat na váš názor? Díky.

mamkamarketa
13. čer 2012

@odetka ahoj, mam 3,5 leteho a priznam se, ze mu nechci kupovat pistolky.nevidim duvod. Ma hodne jinych hracek. Proc by se mel hrat na to,ze nikomu ublizuje?

baca
13. čer 2012

Ona je taky pistolka a pistolka. Ty malé by mi asi nevadily, ale když vidím děcko s plastovým samopalem... Jsem učitelka a jednou se mi děcka (už nevím přesně, ale cca 7.nebo 8. třída) domluvily a donesly si do školy pistole, samopaly...pak s tím chodily po chodbě a vypadalo to jak v obležení teroristů. Měla jsem pak v kabinetě pěknou sbírku.
Nebo třeba ty kuličkovky....když po sobě střílí, asi bych měla strach.
Ale asi je v pořádku, když si u tatínka vše prohlédne a budě vědět, že zbraně nepratří do rukou dětí. Taky je otázka, co se myslí tím "hrát si na vojáky". Je podstatou lítat po bytě a dělat, že střílím? Nebo taky vědět, že voják má být statečný, mít důstojnost, starat se o své věci...
Asi je to dost těžká otázka, kde je nějaká hranice, kdy už to v pořádku není.

petrunka01
13. čer 2012