Hluboké kočárky. Máte zkušenost?

barag
21. srp 2008

ahoj holky chtěla sem se optat, jestli tady najdu příznivce hlubokých kočárků, také bych chtěla poprosit, jestli je tady někdo, kdo se může podělit o zkušenosti s těmito kočárky, i zprostředkované zkušenosti od kamarádek se hodí. Jsem naprostý začátečník, o kočárcích mnoho nevím, jen jsem si podle vzhledu našla několik, které se mi líbí - mám je v albu 😉

A rozhodně vím, že moje srdeční záležitost jsou právě hluboké kočárky 😵 😵

Snad tady takové téma už neexistuje...

zuzik.3
22. srp 2008

Ahoj barag, já měla Roan a byla jsem s ním spokojená hlavně kvůli velikosti korbičky, malou jsem tam vozila 8 měsíců i s fuskakem, pak už chtěla koukat ven. Ale jako sporťák už se mi moc nelíbil 😒

musko
22. srp 2008

Ahoj!
Po skúsenostiach s kombináciou 3v1 sa zo mňa stal fanúšik klasických hlbokých kočíkov a najviac - hlavne koli veľkosti hlbokej korby sa mi páči práve Roan Marita :o). Kamošky, čo ho mali, boli spokojné, tak isto aj BeBecar

smardik
22. srp 2008

barag prý je super peg perego a Inglesina 🙂, taky jsem o něm uvažovala ale nakonec jsme to vyřešili vložnou taškou 🙂

barag
autor
22. srp 2008

díky holky za tipy a zkušenosti, už sem si myslela, že fandou hlubokých kočárků sem sama... mě se prostě takové ty moderní nelíbí, ještě máme čas, ale i tak se už ptám..jak vypadá sporťák se určitě pojedu podívat někam naživo 😉

díky moc

jo a ta roan , třeba na manipulaci a ježdění byla taky v pohodě? ta korbička na 8 měsíců zní dobře, sice se nám má malé narodit v březnu, ale doufám, že nezůstane u jednoho, tak je třeba počítat i se zimním miminkem

mkr
22. srp 2008

barag - tak bebecar velkou korbu nemá, jinak já mám kombinaci od implast bolder a malá jezdí pořád v hluboký korbě, jsem moc spokojená je podobný tomu co máš v albíčku v-cross dělají i 4 kolku

musko
23. srp 2008

barag, roan je ľahučký - na váhu - aj ľahko zložiteľný, manipulácia v pohode. Známa v Roane vozila v hlbokom prevedení chlapčeka rok! 😉

barag
autor