Kočárky - rady a tipy - na co dát pozor?

theparadise
26. zář 2013

Ahoj holky vůbec se v tom nevyznám tak bych se jen chtela zeptat na co si u kočárku dát pozor, podle čeho vybírat? kolik kg by tak mel mít ? a co je v nem důležité a co se vám osvědčilo? Moc děkuju za každý tip a radu 😉

lucieandrlova
27. zář 2013

Já tedy nejsem moc odborník 🙂, kočárek vybíral manžel (přece jenom to je dopravní prostředek), ale z naší zkušenosti: samozřejmě, aby byl skládací - do kufru auta, dobré jízdní vlastnosti, dobrý prostor před kočárkem, aby se mamince pohodlně chodilo, dobré je mít brzdu. Kolečka aby nebyla nafukovací, manžel ať zkontroluje odpružení, aby tam mimi chudák neskákalo... Pak je vhodné, když jde sporťák dát do vodorovné polohy. Vnitřek korby volit světlou barvu a je vhodné pořídit doplňky i s kočárkem (nám se osvědčily návleky na kola - kočárek bydlí na chodbě v bytu, prodlužovací nástavec do sporťáku, stínítko proti Slunci a hlavně, aby byl prostor pod kočárkem. Teď je moderní tam mít jen malou síťku, ale nevím, kam potom maminky dávají nákup, v zimě boby, v létě plastovou motorku nebo odrážedlo, popř. balík z pošty... Já vše nacpu pod kočárek, dítě do kočárku a jedeme...
A máme volitelnou výšku u držadla (vhodné když se střídají u kočárku maminka a tatínek...). Pak když jde kočárek otáčet po směru i proti směru jízdy (ale to už jdou asi dnes všechny). To je asi tak, co si vzpomenu...
My máme Teutonia a jsme plně spokojení. Jezdí s námi všude (už byl i 3x u moře).
Jinak určitě rádi poradí prodejci kočárků.

leni78
27. zář 2013

@theparadise

moje kritéria :

značka ( žádný těžký ošklivý " polák " s koukajicimi sroubky )
Rychle bezproblémové složení do auta
Malá velikost složeného kočárku
Složení kočárku i se sedackou
Nízká váha je u dražších kočárku samozřejmostí
Řešení na zimu - teplý nanoznik, neprofukujici striska z boku
Možnost dokoupení slidy a slunecniku
Možnost odejmutí velké strisky, popř sluneční striska
Při poloze v leže nesmí mít dítě pokrcene nohy