Levný pěkný trojkombinovaný kočárek. Poraďte

ema.no
5. pro 2007

vím že už tady takových diskuzí bylo mnoho přecejen chci založit novou kde byste odpovídali na mé dotazy..jsem nováček a neorientuji se v ostatních diskuzích...chtěla bych nějaký levný pěky trojkombiunovaný kočárek zatím teda nevim ale byli mi nabídnuty kočárky tako a deltim..jestli máte zkušenosti nebo tipy na jiné kočárky piště

aponchie
5. pro 2007

co treba z quelle Hoco nebo Hauck stejny jako Takko ale kvalitnejsi

karotky
5. pro 2007

Co je to levný? 😕
Jde o to,jak a co má ten kočárek vydržet,jak má být velký-prostorný,spolehlivý? 🙂
Já nechtěla předražený,ale určitě kvalitní,lehký na manipulaci,trojkombinaci(na požití pro dítě do 3.let),prostorný a hlavně hodně do terénu.
Zvítězila u mě Imglesina Magnum. 🙂
Stála mě 12 000kč.
Počítám s tím,že v ní odvozím min. ještě jedno dítě.

aponchie
5. pro 2007

ja mela takko na mimi a chicco na sportacek a uz nemame nic mala ve dvou letech odmitla v kocare bejt takze u nas je to celkem jedno miluju hluboke houpaci kocarky treba roan matina inglesina atd,nemam rada trojkolky mam divny pocit z prevraceni ,ktere sem uz zazila u graco trekko trikolky a jane tak nevim

suki
5. pro 2007

já mám kočárek Babyactive-je to trojkombinace a jsem moc spokojená http://www.babyactive.cz
-stojí 6500Kč.Je to typ Babyactive Breaker.

matlahon
5. pro 2007

Ahoj já mám Patron apollon alux a jsem strašně moc spokojená, hlavně ted když malé je přes pul roku, v pohodičce se mi do kočárku velze jak do délky tak do šířky, ptř moje kamarádky co mají jiné značky mají už kočárky na délku malé!!!! a prcci ještě nesedí, aby je dali do golfek.

draga
5. pro 2007

já mám Hoco Diamond kupovaný přes net a stál 8000,- v normálním obchodě 12.000,- jsem spokojená od 6tého měsíce v něm Dalíčka vozím bez té vkládací tašky,je to trojkombinace a zatím vyhovuje a neuvažuju o jiném 😉

krista
5. pro 2007