Reklamace kočárku Malvik vs. TrendyBaby. Máte zkušenost, jak je řešena reklamace prémiových kočárků?

jenonka
14. bře 2022

Ahoj holky, chci se zeptat, zda někdo nemá porovnání, jak řeší reklamaci kočárku u prémiových značek, které mají životní záruku, konkretne Joolz? Na Malviku mají teď můj vybrany ve velké slevě, ale slyšela jsem, že tam nejsou moc ochotní, spíš protivní. Vím, že například v Trendy Baby uznaji skoro každou reklamaci a je tam vždy výborná domluva. Nechci totiž teď ušetřit na kočárku s tím, že pak když nastane nějaká porucha nebo něco, tak budu mít problém ho v Malviku reklamovat.
Děkuju moc 🙂

petbal
18. črc 2022

Tak my máme zrovna úplně odlišnou zkušenost s Trendybaby. Máme tedy kočár ABC design, který sice nemá životní záruku, ale zas to taky není úplně levný sunt. A s reklamací máme velký problém. Po necelých pěti měsících se nám rozbila brzda - zasekne se a nejde odbrzdit. To nám reklamaci uznali, protože tak trochu musí. Pak jsme měli stejnou závadu ani ne po 2 měsících a pak znovu, asi rok od koupě. To už nám neuznali, s tím, že je závada způsobena nešetrným zacházením. Tak nevím, poprvé to byla vada výrobku a po pár týdnech už je to naše chyba..? Jak jde brzdit kočár nešetřně opravdu nevím.. každopádně bych si od trendy baby moc neslibovala..

zuzita15
18. črc 2022

@jenonka mne v Trendy baby nechteli vzit ve 14denni lhute zpet UV stan, ze jsem ho rozbalila. Musela jsem vytahnout zakony. Nic bych u nich nekoupila