Nosítko. Jaké vybrat?

zuzaaaaa
10. dub 2022

Ahoj holky, čekáme v létě druhe miminko. Prvni dceru jsem nenosila,ted bych ráda. Procitam vše možné, jsem absolutni laik. Vim, ze chci nositko a ne satek. Nechci od narozeni, tudíž to +- 3 mesicu do +- 3 let. U nas ve meste je sice skupina na fb, nicméně žádné rady porady. Nevite o nejake skupince, kde by mi poradili, pripadne kde bych mohla nejake nositko vyzkouset, středočeský kraj- Mělník, Roudnice atd. Libi se mi treba Moisha nebo Kokon dle recenzi. Ale defakto toho vim minimum. Je dobry kupovat nositko v predstihu ( ted uz s pupkem) nebo pockat az po narozeni. Děkuji moc 🤦🍀🌺

jana_zofie
10. dub 2022

@zuzaaaaa jestli nechces nosit hned od narozeni, pockala bych. Lepsi zkusit osobne spolecne. Ne kazdemu sedne kazde nositko.
FB Nosime deti, Moderni nosicky, Nosici Cesko-Slovensko. Regionalni skupinku ti tam snad poradi.

andulka007
10. dub 2022

@zuzaaaaa ve většině měst se dělají setkání kde můžeš vyzkoušet různé a dokonce ho i půjčují třeba na týden aby jsi nekoupila hned .. přece jen nosítka nejsou levná aby bylo kvalitní ... Moje malá třeba nechce být v žádném .. zkoušela jsem jich hodně i šátky a prostě není nosící jsem ráda že jsem vyzkoušela než kupovat nějaký za x tisíc a pak by se válel doma ..

me_druhe_ja
10. dub 2022

Já bych taky počkala až jak bude dítě nosici/nenosici. Ono totiž není pravda, že každý dítě to miluje. 😀 a taky každé mame vyhovuje jiný nosítko, protože má jinou postavu. Nicméně zkus se podívat na Monilu Uni. Ale fakt vyzkoušej, než koupíš. Ja takhle vyhodila přes dva tisíce.

ferda90
10. dub 2022